Σύνδεση

Featured

Προβληματισμός στη VW για την κυριαρχία των Κινέζων

Η ανησυχία της Γερμανίας για το αβέβαιο μέλλον της Volkswagen έχει κλιμακωθεί, σηματοδοτώντας μια πιθανή κρίση παρόμοια με το σκάνδαλο ντίζελ του 2015.

Ο διευθύνων σύμβουλος Oliver Blume έλαβε αποκαρδιωτικά νέα λίγο μετά την ανάληψη της ηγεσίας του ομίλου Volkswagen.

Ένα στέλεχος που στάλθηκε στην Κίνα ανέφερε ότι η αυτοκινητοβιομηχανία έμεινε πίσω στην κούρσα των ηλεκτρικών οχημάτων στην κρίσιμη αγορά της και είχε ελάχιστες πιθανότητες να καλύψει το χαμένο έδαφος ανεξάρτητα.

Κατά τη διάρκεια της πανδημίας, η VW έχασε έδαφος στην Κίνα και τοπικές μάρκες όπως η BYD και η Nio ξεχύθηκαν μπροστά με πιο προσιτά και ανώτερα plug-in υβριδικά και πλήρως ηλεκτρικά μοντέλα.

Αυτοί οι νεοεισερχόμενοι βάζουν τώρα στο στόχαστρο την Ευρώπη, αυξάνοντας την πίεση στη VW και σε άλλους Γερμανούς κατασκευαστές που αντιμετωπίζουν την εκτίναξη των τιμών της ενέργειας εν μέσω της εξάρτησης της Ρωσίας.

Εν τω μεταξύ, η Tesla συνέχισε την παγκόσμια επέκτασή της, αμφισβητώντας την κυριαρχία της Audi, της Mercedes-Benz και της BMW.

Ο έντονος ανταγωνισμός από όλες τις πλευρές απειλεί τη σταθερότητα της VW και θα μπορούσε να αποτελέσει την πιο σημαντική κρίση της μετά το σκάνδαλο εκπομπών ρύπων.

Ο χρόνος τρέχει για τη VW να βελτιώσει τη στρατηγική της για τα EV, με ένα κρίσιμο σημείο καμπής να πλησιάζει. Αν δεν το πράξει θα μπορούσε να αφήσει την εταιρεία κολλημένη σε μια φθίνουσα αγορά κινητήρων εσωτερικής καύσης, χωρίς να μπορεί να υποστηρίξει τις τεράστιες υποδομές της.

Οι προκλήσεις της εταιρείας αντικατοπτρίζουν τον αγώνα της Γερμανίας να προσαρμοστεί στην ψηφιακή εποχή, αναδεικνύοντας τις αλληλένδετες μοίρες τους. Καθώς παλεύουν με αυτά τα ζητήματα, η ανάπτυξη και οι φιλοδοξίες της Κίνας ξεπροβάλλουν, περιπλέκοντας περαιτέρω τα πράγματα τόσο για τη VW όσο και για τη Γερμανία.

Η τρέχουσα εστίαση είναι η σταθεροποίηση της θέσης της VW στην Κίνα, η επέκταση στις ΗΠΑ, η βελτίωση των περιθωρίων κέρδους και η ανάπτυξη ενός ανταγωνιστικού χαρτοφυλακίου ηλεκτρικών αυτοκινήτων, ένα απαιτητικό και χρονοβόρο εγχείρημα. Παρά τους εσωτερικούς αγώνες, η VW διαθέτει άφθονους οικονομικούς πόρους για την καταπολέμηση των εξωτερικών πιέσεων.

 

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Το πιο ακριβό Suzuki Jimny έχει έξι τροχούς 

Featured

Νέο Opel Mokka: Πιο μοντέρνο και πιο τολμηρό – Πόσο κοστίζει

Featured

Το νέο Audi A6 Avant θα είναι το τελευταίο με θερμικούς κινητήρες

Audi

Η Volvo καταργεί σταδιακά τα στέισον

Volvo