Σύνδεση

Featured

Πόσο χάνει η μπαταρία ενός ηλεκτρικού μετά από 100.000 χλμ.;

Το VW ID.3, ένα από τα πιο δημοφιλή ηλεκτρικά αυτοκίνητα, υποβλήθηκε σε εκτεταμένη δοκιμή αντοχής από τη γερμανική λέσχη ADAC, παρέχοντας πολύτιμες πληροφορίες για την απόδοση της μπαταρίας του.

Παρά την απόκλιση από τις οδηγίες φόρτισης της VW, χρησιμοποιώντας συχνά γρήγορους φορτιστές συνεχούς ρεύματος και φορτίζοντας τη μπαταρία στη μέγιστη χωρητικότητά της αντί του συνιστώμενου 80%, το ID.3 επέδειξε εντυπωσιακή ανθεκτικότητα.

Αφού κάλυψε 100.000 χιλιόμετρα, η μπαταρία διατήρησε το 93% της αρχικής της χωρητικότητας, διαλύοντας τις ανησυχίες για ταχεία υποβάθμιση.

Αυτό το αποτέλεσμα τεκμηριώνει την κοινή αντίληψη ότι οι μπαταρίες των ηλεκτρικών, όπως όλες οι μπαταρίες, παρουσιάζουν σταδιακή μείωση της τάξης του 1-3% ετησίως.

Τα ευρήματα της ADAC όχι μόνο υπογραμμίζουν την αξιοπιστία των ηλεκτρικών οχημάτων της Volkswagen, αλλά και επαινούν την εταιρεία για τη διαφανή επικοινωνία της χωρητικότητας των μπαταριών.

Το ID.3, εξοπλισμένο με μπαταρία 82 kWh, επέδειξε εξαιρετική απόδοση, η οποία ενισχύθηκε περαιτέρω εάν φορτιστεί αποκλειστικά με ρεύμα εναλλασσόμενου ρεύματος ή εντός του προτεινόμενου ορίου 80%, εξασφαλίζοντας παρατεταμένη διάρκεια ζωής της μπαταρίας.

Επιπλέον, η ADAC τόνισε τη σημασία των ενημερώσεων λογισμικού για τους ιδιοκτήτες ηλεκτρικών οχημάτων. Οι δοκιμές έδειξαν ότι οι εν λόγω ενημερώσεις βελτίωσαν την ταχύτητα φόρτισης, την απόδοση του ηλεκτροκινητήρα και επέκτειναν την εμβέλεια του οχήματος, ιδίως κατά τους ψυχρότερους μήνες.

Η ADAC σχεδιάζει να συνεχίσει την αξιολόγηση του ID.3 μέχρι να φτάσει τα 160.000 χιλιόμετρα, ευθυγραμμιζόμενη με τη λήξη της εγγύησης της VW.

Δεδομένων των μέχρι τώρα επιδόσεων του ID.3, είναι πιθανό να ξεπεράσει τη διαβεβαίωση της VW ότι θα διατηρήσει τουλάχιστον το 70% της χωρητικότητας της μπαταρίας του, επιβεβαιώνοντας την αξιοπιστία και την αντοχή των ηλεκτρικών οχημάτων.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Το πιο ακριβό Suzuki Jimny έχει έξι τροχούς 

Featured

Νέο Opel Mokka: Πιο μοντέρνο και πιο τολμηρό – Πόσο κοστίζει

Featured

Το νέο Audi A6 Avant θα είναι το τελευταίο με θερμικούς κινητήρες

Audi

Η Volvo καταργεί σταδιακά τα στέισον

Volvo