Σύνδεση

Bugatti

Πόσο παίρνει στην Bugatti να φτιάξει το σαλόνι της Centodieci των 8 εκατ. ευρώ;

Αν και η περιορισμένης έκδοσης Bugatti Centodieci βασίζεται -όπως και οι άλλες- στην βασική Chiron, η εταιρία καταβάλει σημαντική προσπάθεια για να την κάνει διαφορετική όχι μόνο στο αμάξωμα αλλά και στο σαλόνι.

Το πρώτο πράγμα που αλλάζει είναι τα καθίσματα. Αν και πρόκειται για τα ίδια καθίσματα με την Chiron, υπάρχει μία νέα επένδυση από δέρμα που θυμίζει την ιστορική EB 110. Μάλιστα το προσκέφαλο έχει ένα ειδικό logo της EB, το οποίο μπορούν οι πελάτες να επιλέξουν αν θα το έχουν.

Οι εργάτες της Bugatti χρειάζονται πέντε ολόκληρες ημέρες για να δημιουργήσουν αυτό το σήμα, να κόψουν το δέρμα στο σωστό μέγεθος και να συναρμολογήσουν το κάθισμα, αφού πρώτα το ελέγξουν ότι όλα είναι στα επίπεδα μιας Bugatti.

H επένδυση των καθισμάτων επεκτείνεται και σε ολόκληρη την οροφή, στα πάνελ των θυρών, την κεντρική κονσόλα και στα πατάκια. Η πρόκληση είναι ότι όλες αυτές οι επιφάνειες θα πρέπει να έχουν μία αρμονική συνέχεια, κάτι που απαιτεί εξαντλητικά προσεκτική εργασία.

Υπάρχουν επίσης και αλουμινένια σήμερα με το όνομα Centodieci που πρέπει να μπουν στις πόρτες και το υποβραχιόνιο.

Συνολικά, για να φτιαχτεί το σαλόνι μιας Centodieci απαιτούνται τουλάχιστον 16 εβδομάδες, ή 4 ολόκληροι μήνες, έτσι ώστε το τελικό προϊόν να ανταποκρίνεται στα υψηλά στάνταρ της εταιρίας αλλά και στα 8 εκατομμύρια ευρώ που ζητά για να παραδώσει στους τυχερούς που την έχουν ήδη παραγγείλει μία από τις δέκα που θα κατασκευάσει συνολικά.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Το πιο ακριβό Suzuki Jimny έχει έξι τροχούς 

Featured

Honda Dream Offers για το ZR-V

Honda

Νέο Opel Mokka: Πιο μοντέρνο και πιο τολμηρό – Πόσο κοστίζει

Featured

Το νέο Audi A6 Avant θα είναι το τελευταίο με θερμικούς κινητήρες

Audi