Σύνδεση

Chrysler

Πόσα εκατομμύρια δολάρια μετοχών της FCA έχει ο Marchionne;

O Sergio Marchionne θεωρείται ένα από τα πιο καλά αμειβόμενα στελέχη της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας. Πέρυσι λέγεται πως οι απολαβές του, μισθός και μπόνους, ανήλθαν σε 12 εκατομμύρια δολάρια, ενώ σε αυτά πρέπει να προστεθούν και οι μετοχές της εταιρείας που του παραχωρούνται φυσικά δωρεάν.

Και πάλι πηγές που γνωρίζουν καλά τα δεδομένα στην ιταλο- αμερικανική εταιρεία αναφέρουν πως την τελευταία τριετία ο Marchionne έχει αποκτήσει μετοχές αξίας περίπου 35 εκατομμυρίων ευρώ. Μάλιστα αναφέρουν πως μετά από τόσο χρόνια στο τιμόνι αρχικά της Fiat και στη συνέχεια της FCA έχει στην ιδιοκτησία του μετοχές της FCA ύψος 371 εκατομμυρίων δολαρίων!

Ο Marchionne πάντως του χρόνου θα συνταξιοδοτηθεί και πέρα από το τιμόνι της FCA θα αποχωρήσει και από τη θέση του επικεφαλής της Ferrari όσο και της CNH, που κατασκευάζει γεωργικά μηχανήματα. Η CNH ήταν η πρώτη που ανεξαρτητοποιήθηκε από τον όμιλο το 2011. Το 2016 ακολούθησε η Ferrari, ενώ δύο χρόνια πιο πριν, το 2014, η Fiat είχε ενωθεί με τη Chrysler το -η αμερικάνικη εταιρεία σώθηκε έτσι από τη χρεωκοπία και επέστρεψε στα κέρδη μέσα σε μια δεκαετία. Παράλληλα επί των ημερών του Marchionne η Alfa Romeo επέστρεψε στις ΗΠΑ, από την αγορά της οποίας είχε αποχωρήσει το 1995.  

Η διαδικασία εύρεσης του διαδόχου του Marchionne έχει ήδη ξεκινήσει αλλά το όνομά του δεν πρόκειται να ανακοινωθεί πριν από το χρόνου. Πάντως όπως φαίνεται θα είναι κάποιος από τον υπάρχοντα οργανισμό της FCA, ο οποίος θα κληθεί να υλοποιήσει και το νέο πενταετές πρόγραμμα που θα ανακοινωθεί μέσα στον Ιούνιο.

Γιάννης Σκουφής

 

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured

Τα νέα αγωνιστικά του WRC δεν θα είναι υβριδικά!

Featured