Σύνδεση

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Πως τα πηγαίνουν τα ηλεκτρικά στις χαμηλές θερμοκρασίες;

Όλοι γνωρίζουμε ότι οι μπαταρίες των ηλεκτρικών αυτοκινήτων αντιμετωπίζουν σημαντικά προβλήματα με τις χαμηλές θερμοκρασίες. Όμως κάθε εταιρία έχει κάνει τις δικές της προβλέψεις και προστατεύει με τον δικό της τρόπο την μπαταρία ώστε να υπάρχουν οι μικρότερες δυνατές απώλειες.

Σε μία μεγάλη δοκιμή που έκανε η ιστοσελίδα motor.no από τη Νορβηγία, όπου τα ηλεκτρικά κυριαρχούν, συμμετείχαν σχεδόν όλα τα αυτοκίνητα που υπάρχουν στην αγορά της χώρας, όχι μόνο από Ευρωπαίους αλλά και από Κινέζους κατασκευαστές.

Όλα τα αυτοκίνητα που συμμετείχαν έκαναν τον ίδιο κύκλο, με τους οδηγούς να ακολουθούν τα όρια ταχύτητας, να χρησιμοποιούν την ανάκτηση ενέργειας, και να χρησιμοποιούν το πρόγραμμα “eco” χωρίς την χρήση βοηθημάτων, όπως το cruise control.

Στην κορυφή της κατάταξης βρέθηκε ένα Tesla Model S το οποίο κατάφερε να κάνει 530 χιλιόμετρα διαδρομής η οποία έγινε σε πολύ χαμηλές θερμοκρασίες, -19 βαθμών Κελσίου. Οι απώλειες από την εργοστασιακή τιμή WLTP ήταν 16%.

Πάντως, την καλύτερη σχέση μεταξύ εργοστασιακής και πραγματικής απόδοσης είχε το Κινέζικο Maxus Euniq 6, το οποίο “έχασε” μόλις 10% της προβλεπόμενης αυτονομίας.

Οι δοκιμαστές εντυπωσιάστηκαν από την απόδοση αρκετών κινέζικων μοντέλων, τα οποία όπως επισημαίνουν είναι αρκετά φθηνά έτσι ώστε να αποτελούν προσιτή λύση για κάποιον που θέλει να κάνει τα πρώτα του βήματα στην ηλεκτροκίνηση.

Δείτε αναλυτικά τις επιδόσεις του κάθε αυτοκινήτου στον πίνακα που ακολουθεί.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Η BMW παίρνει κεφάλι από τη Mercedes στα μεγάλα

BMW

Peugeot E-208 GTi: Η επιστροφή του θρύλου στην ηλεκτρική εποχή

Featured

Alfa Romeo: Στην Ελλάδα η Junior Intensa – Πόσο κοστίζει

Alfa Romeo

Nissan Qashqai e-POWER: Νέα γενιά εξηλεκτρισμού χωρίς πρίζα

Featured