Η Porsche Carrera GT ήρθε δυστυχώς και πάλι στο προσκήνιο μέσα από ένα τραγικό γεγονός, το θάνατο του ηθοποιού Paul Walker και του φίλου του Roger Rodas, με μια από τις συνολικά 1.270 που κατασκευάστηκαν από το 2004 έως το 2007.
Η Carrera GT ήταν μετά τη θρυλική 959 το δεύτερο hypercar που κατασκεύασε η γερμανική εταιρεία, έχοντας παρουσιάσει αρχικά σε μια εκδήλωση που είχε ξεκινήσει στις 6 το πρωί στο Παρίσι (ήμουν εκεί γι αυτό το ξέρω) τον κινητήρα της, που ήταν ένας V10 που στην τελική του μορφή είχε 5.700 κυβικά και 612 άλογα. Τοποθετημένος φυσικά στο κέντρο, ενώ το κάλυμμά του ήταν από ανθρακόνημα.
Γενικά, όπως ακριβώς συμβαίνει τώρα με την 918 Spyder, η Carrera GT ήταν τότε η βιτρίνα της Porsche, με εξαιρετικές επιδόσεις (0-100 σε 3,9 δεύτερα στα χαρτιά, αλλά στην πράξη είχε μετρηθεί 3,5 και τελική 330) και εντυπωσιακά δυναμικά χαρακτηριστικά. Παράλληλα ήταν και η πρώτη στην οποία η Porsche παρουσίασε αυτήν την όρθια κεντρική κονσόλα, που σε παραλλαγή υιοθέτησε στη συνέχεια και στα κανονικά μοντέλα παραγωγής της.
Γιάννης Σκουφής