Σύνδεση

Featured

ΠΙΟ ΦΘΗΝΑ ΤΑ ΕΙΣΑΓΟΜΕΝΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ

Πρώτα έπρεπε να εισπράξουμε το πρόστιμο και μετά να δράσουμε ως κράτος σε ότι αφορά τη φορολόγηση των μεταχειρισμένων αυτοκίνητων που εισάγονται στη χώρα μας. Έτσι λοιπόν αλλάζει ο τρόπος υπολογισμού των τελών ταξινόμησης για τα αυτοκίνητα αυτά. Η βάση των υπολογισμών θα είναι η εργοστασιακή τιμή πώλησης ενός ίδιου σε μάρκα, τύπο, έκδοση και εξοπλισμό καινούργιου αυτοκινήτου κατά το χρόνο κυκλοφορίας του στη διεθνή αγορά η οποία στη συνέχεια θα απομειώνεται κατά ένα ποσοστό που θα ορίζεται από την ηλικία (ανα εξάμηνο και έτος) αλλά και το είδος του αμαξώματός του.

Τα ποσοστά αυτά θα καθορίζονται με απόφαση του Υπουργού Οικονομικών, ενώ από εκεί και πέρα θα υπάρχει και επιπλέον απομείωση, με χρήση ενός συντελεστή 0,30 για κάθε 500 χιλιόμετρα που έχουν διανυθεί πάνω από τον καθορισμένο ετήσιο μέσο όρο (15.000 χιλιόμετρα). Εδώ το ανώτατο όριο της επιπλέον απομείωσης δεν θα μπορεί να ξεπερνά το 30% της αρχικής φορολογητέας ύλης, ενώ η συνολική μείωση της αξίας του αυτοκινήτου θα μπορεί να φτάνει μέχρι και το 95% της αρχικής τιμής πώλησής του ως καινούργιου.

Μια ακόμα διάταξη που επιφέρει επιπλέον ελάφρυνση στα εισαγόμενα μεταχειρισμένα είναι αυτή που προβλέπει πως δεν μπορεί να επιβληθεί φόρος πολυτελείας σε αυτοκίνητα που είχαν ταξινομηθεί σε άλλο κράτος μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης πριν την ισχύ των διατάξεων.

Γιάννης Σκουφής 

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Formula 1: Αυτά είναι τα μονοθέσια του 2024

F1

F1, Δοκιμές Μπαχρέιν: Η Red Bull παραχώρησε την πρώτη θέση στη Ferrari

F1

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured