Σύνδεση

Featured

Αν τα περιπολικά είναι Ferrari τότε όλοι θα θέλουν να γίνουν αστυνομικοί…

Τo να έχει η αστυνομία γρήγορα περιπολικά, επιπέδου υπερ- αυτοκινήτων, δεν είναι φυσικά ανακάλυψη των αρχών του Ντουμπάι, όπου η χρησιμότητά τους υποθέτουμε πως είναι μάλλον το show off παρά η ουσία.

Η ουσία ήταν όμως ο λόγος που η αστυνομία της Ρώμης είχε αποκτήσει πριν  από μισό και πλέον αιώνα δύο περιπολικά Ferrari, καθώς με τις Alfa Romeo Giulia 1600, που τότε ήταν στις δόξες τους, δεν μπορούσε να καταδιώξουν τους παρανόμους.

Έτσι λοιπόν παρήγγειλαν δύο αυτοκίνητα στη Ferrari και μάλιστα τα πιο καινούργια εκείνης της εποχής. Την 250 GTE, η οποία είχε αποκαλυφθεί τρία χρόνια πριν, το 1960, ήταν το πρώτο μοντέλο παραγωγής της μάρκας με 2+2 θέσεις και βασιζόταν στην 250 LWB αλλά είχε πιο φαρδύ αμάξωμα προκειμένου να έχει και πιο άνετο εσωτερικό. Κάτι που βέβαια βόλευε και την αστυνομία, ενώ η τιμή της ξεκινούσε από το μυθικό για την εποχή ποσό των 11.500 δολαρίων.

Ο κινητήρας της 250 GTE, άρα και των δύο 250 GTE 2+2 Polizia, ήταν ένας ατμοσφαιρικός V12 3.000 κυβικών με 245 ίππους, που εξασφάλιζε μια τελική ταχύτητα που έφτανε τα 250 χλμ./ ώρα.

Η μεγάλη για την εποχή ισχύς και οι κορυφαίες επιδόσεις ήταν μάλλον μοιραίες για την μια από τις δύο 250 GTE 2+2 Polizia, η οποία καταστράφηκε λίγες μόλις εβδομάδες μετά την παραλαβή της. Η άλλη έπαιξε το ρόλο του περιπολικού, άλλωστε διάθετε όλο τον απαραίτητο εξοπλισμό, μέχρι και το 1968. Στη συνέχεια τη χρησιμοποιούσαν για την γρήγορη μεταφορά αίματος για ασθενείς μέχρι τη Νάπολι, με το μύθο να θέλει τη μετάβαση να διαρκεί κάτω από ώρα.

Το 1972 η 250 GTE 2+2 Polizia αποχαρακτηρίσθηκε και πουλήθηκε. Έκτοτε είχε τρεις διαφορετικούς ιδιοκτήτες, ενώ πλέον αναζητά και τον τέταρτο, όντας σε πολύ καλή κατάσταση και έχοντας και όλο τον εξοπλισμό του περιπολικού.

[ngg src=”galleries” ids=”5173″ display=”basic_thumbnail” thumbnail_crop=”0″]

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Renault 5 E-Tech: Ρετρό εμφάνιση με ηλεκτρικό υπόβαθρο

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured