Σύνδεση

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Παγκόσμιος προβληματισμός από το «φρενάρισμα» των ηλεκτρικών

Η παγκόσμια αγορά ηλεκτρικών οχημάτων παρουσιάζει βραχυπρόθεσμη επιβράδυνση, γεγονός που ωθεί τις αυτοκινητοβιομηχανίες και τους προμηθευτές να επανεκτιμήσουν τις στρατηγικές τους.

Παρά τις σημαντικές επενδύσεις στην παραγωγή και την τεχνολογική ανάπτυξη των ηλεκτρικών, η πραγματική ζήτηση δεν έχει ανταποκριθεί στις προσδοκίες, οδηγώντας σε συνέπειες όπως πτωχεύσεις και περικοπές παραγωγής.

Μεγάλοι παίκτες όπως η General Motors και η Ford έχουν αναπροσαρμόσει τους στόχους παραγωγής ηλεκτρικών ως απάντηση στην επιβράδυνση της ζήτησης, και ακόμη και ο γίγαντας του κλάδου Tesla έχει προειδοποιήσει για απότομη επιβράδυνση της αύξησης των πωλήσεων για το 2024.

Οι προμηθευτές, συμπεριλαμβανομένων των κορυφαίων κατασκευαστών μπαταριών EV, όπως η CATL και η BYD, παλεύουν με τις προκλήσεις που απορρέουν από την υπερπροσφορά και την επιβράδυνση της ζήτησης, επηρεάζοντας τις προβλέψεις των κερδών τους.

Η αλλαγή αυτή αντικατοπτρίζεται σε πρόσφατες αποφάσεις, όπως η Renault που εγκατέλειψε τα σχέδια για την εισαγωγή του brand EV Ampere στο χρηματιστήριο λόγω των υποτονικών συνθηκών της χρηματιστηριακής αγοράς, και η Volkswagen που ανέβαλε τα σχέδια για την αναζήτηση εξωτερικών επενδυτών για τη μονάδα μπαταριών PowerCo εν μέσω μιας υποτονικής αγοράς ηλεκτρικών.

Ο ευρύτερος κλάδος παλεύει με μια μεγαλύτερη από την αναμενόμενη μείωση της ζήτησης στα ηλεκτρικά, μέσα σε ένα γενικότερο περιβάλλον ανησυχίας και αμφιβολιών.

Ωστόσο, οι αυτοκινητοβιομηχανίες παραμένουν προσηλωμένες στο μακροπρόθεσμο σχέδιο ανάπτυξης των ηλεκτρικών, προσπαθώντας παράλληλα να έχουν την ευελιξία στο να διατηρήσουν τα συμβατικά μοντέλα με κινητήρες εσωτερικής καύσης και τα υβριδικά.

Το τοπίο πάντως είναι ιδιαίτερα σύνθετο, και το 2024 ίσως και το 2025 θα είναι μία περίοδος που θα ξεκαθαρίσει για το αν και πότε θα κυριαρχήσει η ηλεκτροκίνηση.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Το πιο ακριβό Suzuki Jimny έχει έξι τροχούς 

Featured

Νέο Opel Mokka: Πιο μοντέρνο και πιο τολμηρό – Πόσο κοστίζει

Featured

Το νέο Audi A6 Avant θα είναι το τελευταίο με θερμικούς κινητήρες

Audi

Η Volvo καταργεί σταδιακά τα στέισον

Volvo