Σύνδεση

Opel

Opel: νέος κινητήρας με 170 ίππους για το ανανεωμένο Insignia

Η Opel προσθέτει ένα νέο κινητήρα βενζίνης στη γκάμα των ανανεωμένων Insignia Grand Sport και Insignia Sports Tourer (station wagon).

Ο νέος κινητήρας αποδίδει 170 ίππους (125 kW) και μέγιστη ροπή 350 Nm στις 1.500 σ.α.λ. (κατανάλωση Grand Sport κατά το πρότυπο NEDC1: μικτός κύκλος 6,0- 6,4 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, 145- 150 γραμμάρια CO2 ανά χιλιόμετρο. Η Opel προσφέρει τον τετρακύλινδρο κινητήρα σε συνδυασμό με ένα αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων με ομαλές αλλαγές σχέσεων. Με αυτό το συνδυασμό, η ναυαρχίδα της Opel επιταχύνει από 0 στα 100 χλμ./ ώρα σε 8,7 δεύτερα και αναπτύσσει τελική ταχύτητα 228 χλμ./ ώρα. Το νέο Opel Insignia 2.0 Turbo ήδη διατίθεται σε έκδοση Elegance με τιμή εκκίνησης τις 38.919 ευρώ στη Γερμανία.

Νέος επίσης είναι και ο συνδυασμός ενός δίλιτρου κινητήρα diesel με οκτατάχυτο αυτόματο κιβώτιο και τετρακίνηση (AWD). Με ισχύ 174 ίππων (128 kW) και ροπή 380 Nm, το Insignia 2.0 Diesel προσφέρει πολιτισμένες και ισχυρές επιδόσεις (κατανάλωση Grand Sport κατά το πρότυπο NEDC1: μικτός κύκλος 5,1 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, 135 γραμμάρια CO2 ανά χιλιόμετρο). Το high-tech σύστημα τετρακίνησης με torque vectoring (κατανομή ροπής) μεταφέρει τη βέλτιστη ισχύ στο δρόμο σε όλες τις συνθήκες. Η μέγιστη ταχύτητα είναι 223 χλμ./ ώρα και το Insignia χρειάζεται μόνο 8,9 δεύτερα για να επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ ώρα. Το Insignia 2.0D με AWD διατίθεται από 41.531 ευρώ.

«Το νέο Insignia κατασκευάζεται στο εργοστάσιό μας στο Rüsselsheim από το Σεπτέμβριο» δήλωσε ο Andreas Marx, Επικεφαλής της Opel Γερμανίας. «Είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι για τη ναυαρχίδα μας με τη δυναμική και ταυτόχρονα κομψή σχεδίαση. Με τις δύο νέες προσθήκες στη γκάμα των κινητήρων μας, κάθε πελάτης μπορεί να επιλέξει το ιδανικό Insignia σύμφωνα με τις προσωπικές ανάγκες του.»

Η Opel προσφέρει το νέο Insignia στη σπορ έκδοση GSi (230 ίπποι, 169 kW, κατανάλωση Grand Sport NEDC: μικτός κύκλος 7,0 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, 159 γραμμάρια CO2 ανά χιλιόμετρο), Grand Sport και Sports Tourer με νέους, πολύ αποδοτικούς κινητήρες βενζίνης και diesel που όλοι πληρούν το αυστηρό πρότυπο Euro 6d. Επιπλέον, κιβώτια  χαμηλών τριβών μειώνουν περαιτέρω την κατανάλωση καυσίμου και ταυτόχρονα αυξάνουν την άνεση. Ένα ενεργό, full-face κλείστρο βελτιώνει περαιτέρω την αεροδυναμική του νέου Insignia. Συγκριτικά με τον προκάτοχό του, η κατανάλωση κατά το πρότυπο NEDC είναι μέχρι 18% χαμηλότερη, ενώ οι εκπομπές CO2 είναι περίπου 99 γραμμάρια CO2 ανά χιλιόμετρο. Επομένως, το νέο Insignia θεωρείται από τα πιο αποδοτικά αυτοκίνητα στην κατηγορία του.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Του είπαν πως τα Jeep πάνε παντού και αυτός το πήρε τοις μετρητοίς (Video)

Featured

Πόσο κοστίζει το Τoyota Yaris GR, η παραγωγή του οποίου είναι high tech, στην Ελλάδα; (Video)

Featured

Από πόσα ξεκινά το νέο Hyundai i20;

Featured

Απίστευτο ατύχημα με Nissan Navara που μπήκε ανάποδα σε αυτοκινητόδρομο (Video)

Nissan







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup