Σύνδεση

Opel

Το Opel Insignia στην επετειακή έκδοση «120 Edition» ξεκινά από τις 21.100 ευρώ

Οι ζωηροί κινητήρες και τα ανθεκτικά πλαίσια με άφθονη πρόσφυση ανέκαθεν έπαιζαν περίοπτο ρόλο στη γκάμα της Opel.Το καλύτερο παράδειγμα αυτής της φιλοσοφίας σήμερα είναι η ναυαρχίδα της, το Insignia. Xάρη στο συνδυασμό τετρακίνησης Twinster all-wheel drive με κατανομή ροπής (torque vectoring) και πλαισίου FlexRide, το Insignia είναι πρωταθλητής της πρόσφυσης. Είναι αξιόπιστο παντού –ακόμα και το χειμώνα στο χιόνι και τον πάγο. Τώρα, το Insignia διατίθεται στην επετειακή έκδοση «120 Edition» με πλούσιο εξοπλισμό και τιμή πρόκληση, η οποία ξεκινά από 21.100 ευρώ.

Το Opel Insignia γενικότερα, επιβεβαιώνει ότι κοινή πρακτική της μάρκας είναι να υπερβαίνει πάντα τις προσδοκίες των πελατών στις αντίστοιχες κατηγορίες αυτοκινήτων. Έτσι στο πιο σπορ μοντέλο της γκάμας το GSi προσφέρει απόλυτη ακρίβεια και οδηγική απόλαυση, με το πιο εξελιγμένο πλαίσιο FlexRide, που για την περίπτωση διαθέτει και ειδικό πρόγραμμα Competition mode, το οποίο επιτρέπει στο οδηγό περισσότερη ολίσθηση για να απολαύσει τη σπορ εμπειρία πριν την παρέμβαση του ESP.

Το προηγμένο σύστημα τετρακίνησης Twinster με torque vectoring συμπληρώνει άριστα το σπορ πλαίσιο. Αυτό το πρωτοποριακό high-tech σύστημα περιλαμβάνει δύο ηλεκτρικά ελεγχόμενους πολύδισκους συμπλέκτες που αντικαθιστούν το συμβατικό διαφορικό στον πίσω άξονα και εξασφαλίζουν ακριβή μεταφορά ροπής σε κάθε τροχό. Με άλλα λόγια: χάρη στην κατανομή ροπής στους τροχούς του ιδίου άξονα, μεταφέρεται σε κάθε τροχό η ιδανική ελκτική ισχύς. Ανάλογα με τις συνθήκες, οι τροχοί επιταχύνουν σε κλάσματα δευτερολέπτου –ανεξάρτητα από το αν το οδόστρωμα είναι βρεγμένο, παγωμένο ή χιονισμένο. Επομένως η ενοχλητική υποστροφή, δηλ. το άνοιγμα της τροχιάς των εμπρός τροχών, είναι γενικά άγνωστη λέξη στο Insignia GSi. Αυτό ακολουθεί με ακρίβεια την πορεία που επιλέγει ο οδηγός με τις εντολές του στο τιμόνι. Σε συνδυασμό με ειδικά σπορ ελαστικά και δίλιτρο κινητήρα BiTurbo diesel 210 ίππων το Insignia GSi, που έχει ρυθμιστεί στη θρυλική πίστα του Nürburgring Nordschleife, έχει τελική ταχύτητα 233 χλμ./ ώρα και γίνεται ένα αυτοκίνητο με εξαιρετικά ακριβή και σπορ συμπεριφορά.

Περικλής Στέφος

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Το νέο Nissan Qashqai είναι αναβαθμισμένο! (Video)

Featured

Η νέα BMW σειρά 1 έχει αλλάξει αισθητά!

BMW

Πόσα χιλιόμετρα θα μπορέσετε να κάνετε με λαμπάκι για το καύσιμο;

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Η Mercedes θέλει να επιστρέψει στις κλασικές γραμμές

Mercedes-Benz