Πρόκειται για το κορυφαίο πετρελαιοκίνητο Opel Astra, που κινείται από έναν δίλιτρο, τετρακύλινδρο diesel, ο οποίος με τη βοήθεια δύο turbo, αλλά και διπλού intercooler αποδίδει 195 ίππους και 400 Nm ροπής από τις 1.750 έως τις 2.500 σ.α.λ.
Ο συγκεκριμένος κινητήρας συνδυάζεται και με τους τρεις τύπους αμαξωμάτων (5θυρο, GTC και στέισον), είναι εξαιρετικά οικονομικός (4,9 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα) και βέβαια εξασφαλίζει πολύ καλές επιδόσεις (τελική περί τα 230). Φυσικά ανάλογα χαμηλές είναι και οι εκπομπές ρύπων του (από 129 γραμμάρια το χιλιόμετρο).
Οι εκδόσεις του ισχυρότερου Astra diesel, η πλήρης ονομασία του οποίου είναι BiTurbo CDTi, διαφοροποιούνται και οπτικά από τις άλλες, τις πιο ταπεινές, τόσο στη διαμόρφωση της μάσκας όσο και σε σχεδιαστικές λεπτομέρειες εντός και εκτός, ενώ τα GTC διαθέτουν την ανάρτηση HiPerStruts.
{gallery}photos/29/news/OPEL-ASTRA-BITURBO{/gallery}