Σύνδεση

Opel

OPEL ASTRA BITURBO

opel-astra-biturbo-1

Πρόκειται για το κορυφαίο πετρελαιοκίνητο Opel Astra, που κινείται από έναν δίλιτρο, τετρακύλινδρο diesel, ο οποίος με τη βοήθεια δύο turbo, αλλά και διπλού intercooler αποδίδει 195 ίππους και 400 Nm ροπής από τις 1.750 έως τις 2.500 σ.α.λ.

Ο συγκεκριμένος κινητήρας συνδυάζεται και με τους τρεις τύπους αμαξωμάτων (5θυρο, GTC και στέισον), είναι εξαιρετικά οικονομικός (4,9 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα) και βέβαια εξασφαλίζει πολύ καλές επιδόσεις (τελική περί τα 230). Φυσικά ανάλογα χαμηλές είναι και οι εκπομπές ρύπων του (από 129 γραμμάρια το χιλιόμετρο).

Οι εκδόσεις του ισχυρότερου Astra diesel, η πλήρης ονομασία του οποίου είναι BiTurbo CDTi, διαφοροποιούνται και οπτικά από τις άλλες, τις πιο ταπεινές, τόσο στη διαμόρφωση της μάσκας όσο και σε σχεδιαστικές λεπτομέρειες εντός και εκτός, ενώ τα GTC διαθέτουν την ανάρτηση HiPerStruts.

{gallery}photos/29/news/OPEL-ASTRA-BITURBO{/gallery}


Επόμενο:

TRAMONTANA XTR

Μη χάσεις:

MARTINI PORSCHE 918

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

H 1.200 turbo των 100 ίππων είναι η πιο ισορροπημένη έκδοση του ολοκαίνουργιου Peugeot 208

Featured

Δείτε πόσο κοστίζει το νέο Peugeot 2008 στη Γερμανία

Featured

Πόσο κοστίζουν τα Scala και Kamiq της Skoda που καταναλώνουν το φτηνό φυσικό αέριο;

Featured

To νέο Peugeot 2008 έγινε πιο SUV και πολύ πιο upper class

Featured




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup