Η εμπορική πορεία της Lamborghini τα τελευταία χρόνια είναι εντυπωσιακή και ειδικά μετά την πανδημία του Covid 19, μιας και το ένα ρεκόρ έρχεται μετά το άλλο.
Η μια εξήγηση είναι η καινούργια και πλήρης γκάμα της εταιρείας που περιλαμβάνει από την Urus μέχρι τη Revuelto και τελευταία προσθήκη την Temerario.
Η άλλη είναι αυτή που έδωσε ο επικεφαλής της εταιρείας Stephan Winkelmann, και το αποδίδει στο φαινόμενο του… Yolo.
Του Υου Only Live once -ζεις μόνο μια φορά- ή επί το λαϊκότερο του ότι φάμε και ότι πιούμε.
Αυτό βέβαια μπορεί να ισχύσει για ένα κάποιο ποσοστό όσων αγοράζουν μοντέλα της μάρκας, καθώς υπάρχουν και άλλοι που είναι σταθεροί πελάτες της.
Είτε έτσι είτε αλλιώς το θετικό για την ιταλική εταιρεία είναι πως τα αυτοκίνητά της γίνονται ανάρπαστα και όποιος θέλει να αποκτήσει ένα πρέπει να έχει υπομονή.