Σύνδεση

Featured

Δεν είναι επιστημονική φαντασία: ο νέος σταθμός των ΚΤΕΛ στον Ελαιώνα θα είναι σαν αεροδρόμιο

Μπορεί ο στόχος να ήταν η λειτουργία του το 2004 στα πλαίσια των Ολυμπιακών Αγώνων αλλά από τότε έχουν περάσει 17 ολόκληρα χρόνια και ακόμα λειτουργούν οι απαρχαιωμένοι σταθμοί των ΚΤΕΛ στο Ποτάμι και τη Λιοσίων.

Όπως δείχνουν όμως τα πράγματα το θέμα του νέου σταθμού των ΚΤΕΛ στον Ελαιώνα (Κεντρικός Σταθμός Υπεραστικών Λεωφορείων- ΚΣΥΛ) έχει έρθει και πάλι στην επικαιρότητα, μιας και οι οικονομοτεχνικές μελέτες ολοκληρώθηκαν το επόμενο βήμα θα είναι να αναζητηθεί η καλύτερη δυνατή μεθοδολογία υλοποίησης. 

Ο νέος σταθμός των ΚΤΕΛ της πρωτεύουσας, που θα αναγερθεί σε οικόπεδο 64 στρεμμάτων στον Ελαιώνα και φιλοδοξεί να γίνει ένα από τους πιο σημαντικούς συγκοινωνιακούς κόμβους τη Αθήνας. Η σχεδίασή του και οι υποδομές του θα θυμίζουν terminal σύγχρονου αεροδρομίου με καταστήματα και υποδομές.

Πολύ σημαντικό είναι πως θα συνδέεται με το σταθμό μετρό «Ελαιώνας» (γραμμή 3) διευκολύνοντας έτσι την πρόσβαση των επιβατών. Κάτι που θα γίνει και με αστικές γραμμές λεωφορείων, ενώ θα υπάρχουν φυσικά θέσεις και για ταξί καθώς και χώροι στάθμευσης συνολικά 572 αυτοκινήτων.

Οι εκτιμήσεις κάνουν λόγο για εξυπηρέτηση 16 εκατομμυρίων επιβατών σε ετήσια βάση, ενώ πέρα από τις συνολικά 49 γραμμές που εξυπηρετούνται σήμερα στους δύο υπάρχοντες σταθμούς ΚΤΕΛ -αυτός του Κηφισού συμπληρώνει 70 χρόνια λειτουργίας- στον ΚΣΥΛ θα ενταχθούν και οι διεθνείς γραμμές λεωφορείων που σήμερα ξεκινούν από διάφορα σημεία της πρωτεύουσας χωρίς έλεγχο.

Σε ότι αφορά το χρονοδιάγραμμα η υπογραφή της σύμβασης, που θα ακολουθήσει το διαγωνισμό, δεν προβλέπει να γίνει πριν από το 2023.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Το πιο ακριβό Suzuki Jimny έχει έξι τροχούς 

Featured

Νέο Opel Mokka: Πιο μοντέρνο και πιο τολμηρό – Πόσο κοστίζει

Featured

Το νέο Audi A6 Avant θα είναι το τελευταίο με θερμικούς κινητήρες

Audi

Η Volvo καταργεί σταδιακά τα στέισον

Volvo