Σύνδεση

Featured

O κινητήρας Infiniti VC-Turbo, στη λίστα του Wards, ανάμεσα στους 10 καλύτερους για το 2019

Ο πρώτος κινητήρας μεταβλητής συμπίεσης  σε παραγωγή στον κόσμο, ο VC-Turbo της Infiniti,  είναι ανάμεσα στους 10 καλύτερους κινητήρες για το 2019, με βάση την λίστα του περιοδικού Wards.

«Όταν πραγματοποιήσαμε το ντεμπούτο του VC-Turbo στο ολοκαίνουργιο QX50 στις αρχές του έτους, δώσαμε στους οδηγούς μια μηχανή που μπορεί να “μεταμορφωθεί” ανάλογα με τις απαιτήσεις τους, παρέχοντας επιδόσεις και αποτελεσματικότητα σε ένα πακέτο», δήλωσε ο Mike Colleran, αντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της INFINITI Americas. «Από την στιγμή διάθεσής του στο δίκτυο πωλήσεων, το QX50 σπάει αδιάλειπτα το ρεκόρ πωλήσεων κάθε μήνα και έχει γίνει ένα από τα πιο δημοφιλή μοντέλα στις εκθέσεις της INFINITI».

Στο 25ο έτος του διαγωνισμού Ward 10 Best Engines, ο κινητήρας INFINITI VC-Turbo δοκιμάστηκε απέναντι σε νέους και σημαντικά βελτιωμένους κινητήρες από κατασκευαστές σε όλο τον κόσμο, συμπεριλαμβανομένων των νικητών της σχετικής λίστας του Ward, από το 2018.

«Ο κινητήρας VC-Turbo της INFINITI είναι μια πρωτιά για την αυτοκινητοβιομηχανία και μέσα από τη διάθεσή του στο QX50, δεν υπήρχε αμφιβολία ότι αυτός ο κινητήρας θα ήταν κορυφαίος υποψήφιος”, δήλωσε ο Tom Murphy, Διευθυντής Έκδοσης του WardsAuto. “Με τον μοναδική προσωπικότητα του στη διαχείριση της ισχύος και τη βελτιωμένη οικονομία καυσίμου, ο VC-Turbo προσφέρει μια ομαλή, οδηγοκεντρική εμπειρία που αντιπαραβάλλει την απόδοση μερικών κινητήρων V6.Στο μέτωπο της τεχνολογίας, αυτό που συμβαίνει μέσα στον κινητήρα είναι ασύλληπτο, καθώς η διαδρομή του εμβόλου αυξάνεται ή μειώνεται, ανάλογα με το πάτημα του γκαζιού και σε όλο το εύρος των ταχυτήτων».

Περικλής Στέφος

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αυτό είναι το νέο πιο μικρό και προσιτό SUV της Hyundai, το Venue

Featured

Η Mustang με τον κινητήρα του Ford Focus RS, 335 ίππους και 0-100 κάτω από 5,0 δεύτερα

Ford

Το πολύ ενδιαφέρον HabaNiro θα μπορούσε να είναι ένα μελλοντικό Niro;

Featured

Το συλλεκτικό Kia Stinger GTS έχει 370 ίππους και drift mode

Featured




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Διαφήμιση
Newsletter Signup