Σύνδεση

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Ο καύσωνας επηρεάζει και τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα

Ο καύσωνας επηρεάζει την αυτονομία των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, αποδεικνύοντας ότι οι υψηλές θερμοκρασίες μπορούν να έχουν παρόμοιο αντίκτυπο με τον κρύο καιρό.

Η λειτουργία του συστήματος κλιματισμού μειώνει μόνο την αυτονομία, αλλά μια νέα μελέτη αποκάλυψε ότι πολύ υψηλές θερμοκρασίες μπορούν να μειώσουν σημαντικά την αυτονομία ορισμένων ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Τα αποτελέσματα είναι παρόμοια με άλλες μελέτες που δείχνουν πώς το υπερβολικό κρύο επίσης μειώνει την αυτονομία. Μια λύση είναι η χρήση αντλίας θερμότητας. Ευτυχώς, φαίνεται ότι η αυτονομία δεν επηρεάζεται τόσο πολύ το καλοκαίρι, εκτός και αν υπάρχει καύσωνας!

Η εταιρεία Recurrent με έδρα το Σιάτλ διεξάγει εκτεταμένες μελέτες και δοκιμές σε χιλιάδες οχήματα κάθε χρόνο για να αναλύσει τη σχέση μεταξύ μπαταριών και αυτονομίας.

Πρόσφατα δεδομένα υποδεικνύουν ότι όταν οι θερμοκρασίες είναι πολύ υψηλές, ορισμένα ηλεκτρικά οχήματα μπορεί να χάσουν σχεδόν το 1/3 της αναφερόμενης αυτονομίας τους.

Παρόλο που δεν δόθηκαν συγκεκριμένα μοντέλα, αναφέρθηκε ότι ορισμένα εμφάνισαν μείωση της αυτονομίας τους κατά 31% όταν οι θερμοκρασίες υπερέβαιναν τους 38 βαθμούς Κελσίου.

Η Recurrent είναι η ίδια εταιρεία που πέρυσι ανέφερε ότι πολύ χαμηλές θερμοκρασίες έχουν παρόμοιο αντίκτυπο. Τα Ford Mustang Mach-E και Volkswagen ID.4 εμφάνισαν μείωση της αυτονομίας τους κατά 30% όταν οι θερμοκρασίες έπεφταν κάτω από το μηδέν.

Ωστόσο, λιγότερο ακραίες θερμοκρασίες επηρεάζουν ελάχιστα την αυτονομία της μπαταρίας. Σύμφωνα με τον Greg Less από το Εργαστήριο Μπαταριών του Πανεπιστημίου του Μίτσιγκαν, η μείωση της αυτονομίας σε αυτές τις υψηλές θερμοκρασίες οφείλεται στη χημεία των μπαταριών.

Όταν η θερμοκρασία υπερβεί τους 40 βαθμούς Κελσίου, αρχίζει να διασπάται η επίστρωση του ανοδίου, επηρεάζοντας το υγρό ηλεκτρολύτη και οδηγώντας σε μείωση της αυτονομίας και της μακροζωίας της μπαταρίας.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Τα νέα αγωνιστικά του WRC δεν θα είναι υβριδικά!

Featured

Η Mercedes θα διατηρήσει τα συμβατικά μικρά μοντέλα της

Mercedes-Benz

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured