O ισχυρός άντρας της Audi, o Rupert Stadler, ανήκει σε αυτούς που υποστηρίζουν την πετρελαιοκίνηση και την διάδοση της αεριοκίνησης και οι σχετικές δηλώσεις του είναι ενδεικτικές:
«Το diesel είναι μία τεχνολογία κλειδί όπου η αξία της ως καύσιμο πλέον δεν αναγνωρίζεται» δήλωσε μεταξύ άλλων στο βρετανικό Autocar ο επικεφαλής της Audi με αφορμή όλες αυτές τις κυρίως οικολογικές πιέσεις (εν μέρει δικαιολογημένες) που δέχεται η πετρελαιοκίνηση το τελευταίο διάστημα (μάλιστα στην Ελλάδα κάποιοι έχουν ξεπεράσει ακόμη και το τρολάρισμα).
«Προτιμώ να διαπιστώνω την αξία του καυσίμου μέσα από τα μάτια των καταναλωτών που απολαμβάνουν καλή ροπή, αυτονομία και κατανάλωση. Αυτές οι αξίες θα συνεχίσουν, ειδικά όταν γνωρίζουμε πως για τα επόμενα 10-15 χρόνια η αγορά θα αποτελείται κατά 70- 80% από diesel, βενζινοκίνητα και mild υβριδικά. Ακόμη και η πιο αισιόδοξη εκτίμηση έως τότε δεν ξεπερνά το 30% για τα ηλεκτρικά» είπε ο Stadler.
«Επενδύουμε πολλά στην εξέλιξη των μπαταριών αλλά δεν θα πρέπει να ξεχνάμε πως για μεγάλες αποστάσεις υπάρχουν μόνο τα οχήματα με μηχανές εσωτερικής καύσης. Είμαι μεγάλος υποστηρικτής του CNG (φυσικού αερίου). Είναι ένα πολύ καθαρό καύσιμο με γρήγορο ανεφοδιασμό και με μεγάλη αυτονομία. Το πρόβλημα έχει να κάνει με την εικόνα του, αλλά με έχουν πείσει τα πλεονεκτήματα του. Η στρατηγική μας είναι σωστή, αλλά χρειαζόμαστε συνεργάτες στην βιομηχανία για να την διευρύνουμε» ολοκληρώνει ο επικεφαλής της Audi.
Γιάννης Σκουφής