Σύνδεση

Mitsubishi

Ο CARLOS GHOSN ΘΑ ΓΙΝΕΙ CEO ΚΑΙ ΤΗΣ ΜITSUBISHI!

Όπως όλα δείχνουν τίποτα δεν φαίνεται ικανό να σταματήσει το πιο ισχυρό και δραστήριο στέλεχος της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας από το να εξαπλώσει την κυριαρχία του σε ακόμα μία εταιρία. Μετά την εξαγορά του 34% της Mitsubishi από το γκρουπ Renault-Nissan προς 2,3 δισεκατομμύρια δολάρια, δημοσιεύματα στον ξένο τύπο φέρνουν τον Carlos Ghosn να προτείνεται από τη Νissan να αναλάβει χρέη CEO και στην Mitsubishi.

Αν όντως γίνει αυτό, ο… τριπλοθεσίτης Ghosn θα έχει υπό τον έλεγχό του μία τεράστια δύναμη παγκόσμιας εμβέλειας. Ο 62χρονος Γάλλος συνεχίζει απτόητος την ανοδική του πορεία στα πράγματα της σύγχρονης αυτοκινητοβιομηχανίας, όντας πλέον ένα από τα ισχυρότερα πρόσωπα παγκοσμίως στον χώρο αυτό.

carlos-ghosn-1

Τα δημοσιεύματα τον φέρνουν να έχει μιλήσει ήδη με τον πρόεδρο της Mitsubishi Osamu Masuko, και να του έχει ζητήσει να παραμείνει στην θέση του όταν θα αναλάβει η Nissan. Πάντως τόσο το γκρουπ της Renault-Nissan, όσο και η πλευρά της Mitsubishi, αρνούνται ότι υπήρξε εκδήλωση ενδιαφέροντος από τον Ghosn για την θέση του CEO και των τριών πλέον εταιριών.

Πολλοί αναλυτές υποστηρίζουν ότι αν όντως αναλάβει αυτή την θέση, θα κάνει ακριβώς τα ίδια που έκανε με τη Nissan, συνδυάζοντας πλατφόρμες, μειώνοντας τα κόστη, ακόμα και να κλείσει εργοστάσια. Και για να γίνει αυτό, υποστηρίζουν οι ίδιοι αναλυτές, χρειάζεται μία τόσο ισχυρή προσωπικότητα όπως αυτή του Ghosn για να μην υπάρχουν αντιδράσεις.

Δεν λείπουν όμως και οι σκεπτικιστές απέναντι σε μία τέτοια προοπτική, οι οποίοι υποστηρίζουν ότι ο Ghosn έχει ήδη αρκετή δουλειά να κάνει με τις δύο άλλες εταιρίες, που δεν χρειάζεται να πάρει άλλη μία “δουλειά” στην Ιαπωνία. Όμως ο “Cost Killer” όπως είναι το παρατσούκλι του, μοιάζει ασυγκράτητος, και η ισχύς που συγκεντρώνει σιγά-σιγά, μοιάζει να μην έχει προηγούμενο στην ιστορία της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας.

Παναγιώτης Τριτάρης

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Το Honda Prelude επιστρέφει μετά από ¼ του αιώνα στην Ευρώπη

Featured

Audi TT RS4, το θηρίο που δεν μπήκε ποτέ στην παραγωγή

Audi

Η Opel eξετάζει κινεζικό ηλεκτρικό SUV για την ευρωπαϊκή αγορά

Featured

Dacia: Επίσημος χορηγός του ΣΕΓΑΣ και του 42ου Αυθεντικού Μαραθωνίου της Αθήνας

Dacia