Σύνδεση

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

NUERBURGRING: ΓΙΑΤΙ ΠΑΝΕ ΟΛΟΙ ΕΚΕΙ;

Το Nuerbυrgring, οι δοκιμές σε αυτό και η επίτευξη ενός πολύ καλού χρόνου στο γύρο έχει γίνει κάτι σαν προαπαιτούμενο για τα σπορ μοντέλα των περισσότερων εταιρειών. Τώρα αρχίζουν όμως και οι πιο μαζικοί κατασκευαστές να εκμεταλλεύονται τις δυνατότητες δοκιμής στη μεγάλη διαδρομή της «Πράσινης Κόλασης», η οποία είναι διαθέσιμη συνολικά 16 εβδομάδες το χρόνο για δοκιμές των αυτοκινητοβιομηχανιών.

Τελευταία που απάστηκε το δόγμα του Nuerburgring η Hyundai, η οποία μάλιστα επένδυσε 5,5 εκατομμύρια ευρώ για να κατασκευάσει ένα υπερ-σύγχρονο κέντρο δοκιμών ακριβώς δίπλα από την πίστα. Στόχος των Κορεατών η βελτίωση τόσο των συστημάτων διεύθυνσης των μοντέλων τους όσο και η γενικότερη δυναμική τους συμπεριφορά, με απότερο σκοπό τα Hyundai να αποκτήσουν στο μέλλον και το χαρακτηρισμό του fun to drive.

Τι προσφέρει όμως το Nuerburgring και όλοι σπεύδουν σε αυτό; Κατ’ αρχήν ασφάλεια, μιας και πρόκειται για μια οργανωμένη πίστα υψηλών προδιαγραφών. Δεύτερο μεγάλο μήκος, γεγονός που επιτρέπει τη διεξαγωγή εκταταμένων δοκιμών σε μια συγκεκριμένη περιοχή. Τρίτον εναλλαγές. Τόσο στο οδοστρωμα όσο και στις στροφές, αλλά και τη μορφολογία του εδάφους, με έντονες ανωφέρειες και κατωφέρειες, ενώ μπορεί καθ’ όλη τη διαδρομή να διαφοροποιείται ακόμα και ο καιρός.

Το πρόγραμμα της Hyundai προβλέπει πως κάθε μοντέλο προς δοκιμή θα συμπληρώνει 480 γύρους στο Ring ή συνολικά 10.000 χιλιόμετρα, στα χέρια 6 δοκιμαστών που γνωρίζουν την πίστα απέξω κι ανακατωτά. Τόσο που γυρνούν με απόκλιση δευτερολέπτου!

Το σημαντικό είναι ότι οι μηχανικοί σε ότι αφορά τη φθορά υπολογίζουν με ένα συντελεστή της τάξης του 15 για το Ring. Στην πράξη αυτό σημαίνει πως τα 10.000 π.χ. χιλιόμετρα που προβλέπει το πρόγραμμα της Huyndai αντιστοιχούν σε 150.000 στο δρόμο. Και υπό πίεση, οπότε αυτός είναι ακόμα ένας λόγος που όλοι, ή σχεδόν όλοι, οι κατασκευαστές πηγαίνουν στο Nuerburgring.

Γιάννης Σκουφής

{gallery}photos/37/NEWS/NUERBURGRING-TESTING{/gallery}


Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Ford: Το νέο Puma με τις πιο προηγμένες τεχνολογίες

Featured

Έπαιρνε επίδομα ανεργίας αλλά είχε… Lamborghini

Lamborghini

Toyota: Σούπερ δίλιτρος κινητήρας με… 600 άλογα!

Toyota

Τι θα λέγατε για μια θωρακισμένη Toyota Corolla;

Featured