Η επένδυση της Nissan στο ποδόσφαιρο συνεχίζεται, καθώς όπως ανακοινώθηκε, η ιαπωνική εταιρεία θα είναι σπόνσορας της πρωταθλήτριας Αγγλίας, Manchester City. Θυμίζουμε πως μόλις τον περασμένο Απρίλιο, η Nissan υπέγραψε συμβόλαιο διάρκειας 4 ετών ως χορηγός του Champions League.
Σε δηλώσεις του ο διευθύνων σύμβουλος της Nissan, Carlos Ghosn, τόνισε πως με τον τρόπο αυτό ενισχύεται η εικόνα της μάρκας παγκοσμίως.
Να σημειωθεί πως στόχος της Nissan, είναι να ξεπεράσει την Toyota και να γίνει η 1η σε πωλήσεις ασιατική μάρκα στην Ευρώπη, ενώ παράλληλα, θέλει να εκμεταλλευτεί το γεγονός ότι η Premier League είναι ιδιαίτερα δημοφιλής στην Κίνα.