Πρεμιέρα σε λίγες μέρες στην έκθεση της Γενεύης και διαδικτυακή παρουσίαση τώρα για την κορυφαία έκδοση του επιτυχημένου VW T-Roc -ήδη ξεπέρασε τις 200.000 μονάδες- η οποία είναι βέβαια και η πιο σπορ.
Το T-Roc R, όπως ονομάζεται, κινείται από τον 2.0 TSI που χρησιμοποιείται και στο αντίστοιχο Golf R και εδώ αποδίδει 300 ίππους και 400 Nm. Συνδυάζεται με την τετρακίνηση 4Motion και με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG με 7 σχέσεις, έχει τελική που περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ ώρα και 0-100 σε 4,9 δεύτερα.
Το κορυφαίο T-Roc, όπως συνηθίζεται σε αυτές τις περιπτώσεις, διαφοροποιείται και οπτικά από τις πιο απλές εκδόσεις του μοντέλου, με άλλη μάσκα, διαφορετικούς και πιο επιθετικούς προφυλακτήρες, πιο τονισμένο πίσω διαχύτη, στάνταρ ζάντες 18 ιντσών και προαιρετικά 19άρες.
Αντίστοιχη λογική ακολουθείται και στο εσωτερικό, από όπου δεν λείπουν, όπως άλλωστε και στο αμάξωμα, τα λογότυπα R. Ενδιαφέρουσα λεπτομέρεια είναι η δυνατότητα πλήρους απενεργοποίησης του ESP (ESC κατά την ονοματολογία της VW), κάτι που δεν συνηθίζεται από τις γερμανικές εταιρείες.
Γιάννης Σκουφής
[ngg src=”galleries” ids=”4551″ display=”basic_thumbnail”]
