Σύνδεση

Featured

To νέο Skoda Fabia μεγάλωσε και αναβαθμίστηκε

Μια από τις κλασικές συνταγές της αυτοκινητοβιομηχανίας είναι η αύξηση των εξωτερικών διαστάσεων από τη μια γενιά ενός μοντέλου στην άλλη. Αυτή ακριβώς τη συνταγή εφάρμοσε και η Skoda στη νέα, 4η κατά σειρά γενιά του Fabia.

Το οποίο βασιζόμενο στο πλαίσιο MQB A0 μεγάλωσε αρκετά, μιας και το μήκος του, για πρώτη φορά στην ιστορία του, ξεπέρασε τον αριθμό ορόσημο των 4,0 μέτρων, φτάνοντας τα 4,108. Αντίστοιχα αυξήθηκε και το πλάτος, καθώς και το μεταξόνιο που πλέον έφτασε τα 2.552 χιλιοστά (+82), στοιχεία που οδηγούν και σε ένα πιο άνετο εσωτερικό.

Ενδεικτικό για το τελευταίο η ελάχιστη χωρητικότητα των 380 λίτρων του πορτμπαγκάζ, τιμή αυξημένη κατά 50 λίτρα σε σχέση με ότι ίσχυε μέχρι τώρα και από τις κορυφαίες της κατηγορίας.

Η ευρυχωρία, που είναι μέρος της παράδοσης της Skoda, επιτρέπει στο νέο Fabia να παίξει ακόμα καλύτερα σε σχέση με το παρελθόν το ρόλο του βασικού μέσου μετακίνησης μιας μικρής οικογένειας. Από κει και πέρα υπάρχουν και πολλές έξυπνες λύσεις, Simply Clever της ονομάζουν οι Τσέχοι, που βελτιώνουν την πρακτικότητα στην καθημερινή χρήση.

Και αυτή η προσέγγιση είναι μέρος της παράδοσης της Skoda, όπως και η σύγχρονη μεν αλλά και αρκούντως συντηρητική εξωτερική εμφάνιση των μοντέλων της. Που στο Fabia συνδυάζεται με μια ιδιαίτερα καλή για την κατηγορίας αεροδυναμική, καθώς ο συντελεστής οπισθέλκουσας είναι μόλις 0,28.

Η ίδια λογική ακολουθείται και στο εσωτερικό, που στο ολοκαίνουργιο Fabia δείχνει πιο φροντισμένο και ποιοτικό σε σχέση με τον προκάτοχό του. Παράλληλα όσο ανεβαίνουν τα επίπεδα εξοπλισμού -διαθέσιμα είναι τα Active, Ambition και Style, ενώ θα ακολουθήσει το Monte Carlo με τον πιο σπορ χαρακτήρα- γίνεται πιο high tech. Τόσο με μεγαλύτερη οθόνη για το σύστημα infotainment και ψηφιακό πίνακα οργάνων, όσο και με τον εμπλουτισμό της γκάμας των συστημάτων υποβοήθησης.

Στο νέο Fabia η Skoda, για λόγους που έχουμε αναλύσει διεξοδικά στο παρελθόν, έχει επιλέξει αποκλειστικά και μόνο σύνολα βενζίνης. Πιο συγκεκριμένο τον τρικύλινδρο των 1.000 κυβικών του ομίλου Volkswagen στην ατμοσφαιρική του έκδοση των 80 ίππων και στην turbo (TSI) των 115.

Η πρώτη έχει ένα προβάδισμα εάν το Fabia θα κινείται πιο πολύ μέσα στην πόλη -όπως και η έκδοση 1.0 TSI με το χειροκίνητο κιβώτιο κυκλοφορεί καθημερινή στο δακτύλιο και απαλλάσσεται από τέλη- ενώ είναι και αρκούντως οικονομική (μέση κατανάλωση 5,0 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα).

Έξω από την πόλη, ειδικά με πλήρη σύνθεση επιβατών και τις ανάλογες αποσκευές, ο 1.0 TSI των 115 ίππων έχει το προβάδισμα. Το υπερτροφοδοτούμενο σύνολο είναι επίσης οικονομικό (4,9 λίτρα αμόλυβδης ανά 100 χιλιόμετρα), εξασφαλίζει αξιόλογες επιδόσεις (0-100 σε 9,7 δεύτερα, τελική 205 χλμ./ ώρα), ενώ μπορεί να συνδυαστεί και με το αυτόματο κιβώτιο DSG των 7 σχέσεων.

Στην πορεία και πιθανότατα το φθινόπωρο θα προστεθεί στη γκάμα και το πιο σπορ, όπως προαναφέραμε Fabia Monte Carlo με τον τετρακύλινδρο TSI των 1.500 κυβικών και των 150 ίππων.

Μέχρι τότε οι τιμές του νέου υπερ- μίνι της Skoda θα ξεκινούν από τις 14.990 ευρώ για το 1.0 MPI Active των 80 ίππων και από τις 17.700 ευρώ για το 1.0 TSI Ambition.

Από τη λίστα των προαιρετικών επιλογών ενδιαφέρον παρουσιάζει η επιλογή για Rough Road για την ανάρτηση, με αυξημένη απόσταση 15 χιλιοστών από το έδαφος προκειμένου να διευκολύνεται η κίνηση σε δρόμους με κακό οδόστρωμα. Η δεύτερη επιλογή είναι η σπορ ανάρτηση με μειωμένη, πάλι κατά 15 χιλιοστά, απόσταση από το έδαφος.

 

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Γιατί οι Γερμανοί δεν αγοράζουν πια ηλεκτρικά αυτοκίνητα;

Featured

Alfa Romeo: Τα μυστικά της Junior

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Ford: Το νέο Puma με τις πιο προηγμένες τεχνολογίες

Featured

Έπαιρνε επίδομα ανεργίας αλλά είχε… Lamborghini

Lamborghini