Σύνδεση

Skoda

ΝΕΟ SKODA FABIA: ΟΙ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΘΑ ΞΕΚΙΝΟΥΝ ΑΠΟ ΤΑ 1.000 ΚΥΒΙΚΑ

Η Skoda, αφού έδωσε στη δημοσιότητα το πρώτο σκίτσο της νέας της Fabia, κάνει το επόμενο βήμα, ανακοινώνοντας τη γκάμα των κινητήρων με τους οποίους θα είναι διαθέσιμο προς τα τέλη του 2014, αρχές του 2015.

Έτσι λοιπόν θα υπάρχουν τέσσερις εκδόσεις με κινητήρες βενζίνης και τρεις με πετρελαίου. Η βασική βενζινοκίνητη θα είναι η 3κύλινδρη 1.0 MPI με άμεσο ψεκασμό, ενώ θα ακολουθεί η 1.2 TSI. Η απόδοση των κινητήρων βενζίνης θα κυμαίνεται από 60 έως 110 ίππους, ενώ στους diesel ο 1.4 TDI είναι ο μοναδικός κινητήρας, ο οποίος όμως θα είναι διαθέσιμος σε 3 διαφορετικές εκδοχές, με 75, 90 και 105 ίππους.

Η πιο μικρή έκδοση πετρελαίου θα ακολουθήσει περίπου 12 μήνες μετά το επίσημο λανσάρισμα και θα συνδυάζεται με πλήρες πακέτο Greenline (σύστημα start stop, ελαστικά μειωμένης αντίστασης κύλισης, ανάκτηση ενέργειας κ.α.). Ως Greenline θα έχει μέση τυποποιημένη κατανάλωση 3,1 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα και εκπομπές CO2 μόλις 82 γραμμάρια το χιλιόμετρα. Την ίδια πάνω κάτω περίοδο, προς τα τέλη του 2015 δηλαδή, θα παρουσιαστεί και η 3κύλινδρη TSI, ενώ θα υπάρχει, κατά τα πρότυπα των Citigo G-TEC και Octavia G-TEC, και μια που θα καταναλώνει φυσικό αέριο.

Τα κιβώτια θα είναι είτε χειροκίνητα είτε αυτόματα DSG, ενώ περισσότερες λεπτομέρειες θα γίνουν φυσικά γνωστές κατά την επίσημη πρεμιέρα του στην έκθεση στο Παρίσι. Ενδιαφέρον πάντως είναι πως σε σχέση με το τρέχον μοντέλο η νέα Fabia της 3ης κατά σειρά γενιάς θα είναι πιο ελαφριά έως και κατά 65 κιλά –η 1.0 MPI θα ζυγίζει κάτω από τόνο- και πιο οικονομική, με κινητήρες Euro 6, έως και κατά 17%.

Γιάννης Σκουφής

SKODA-FABIA-NEW-ENGINES-2

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Το εμβληματικό Ford RS200 ξαναζεί μέσω του RS2.00

Featured

Οδηγούμε το νέο ηλεκτρικό Renault 5 E-Tech

F1

Η νέα BMW M3 θα είναι mild υβριδική (και ηλεκτρική)

BMW

Δύσκολες αποφάσεις για τη Fiat και το Panda

FIAT