Σύνδεση

Featured

Αυτό είναι λοιπόν το ολοκαίνουργιο Renault 4 E-Tech

Μετά τα teasers και τις στοχευμένες διαρροές η Renault παρουσίασε εντός έδρας, στο Παρίσι και την έκθεση του, επίσημα το νέο Renault 4. Που συνεχίζει τη λογική της μάρκας να παρουσιάζει τις νέες εκδοχές παλιών, θρυλικών μοντέλων, καθώς μετά το Renault 5 θα είναι το δεύτερο μέλος της γκάμας «Iconic Family». To τρίτο θα είναι το ηλεκτρικό Twingo.

Το νέο Renault 4 πάντως διαθέτει off-road στοιχεία και απευθύνεται σε όσους θέλουν μεγαλύτερους χώρους από αυτούς του Renault 5. Για αυτό είναι αισθητά πιο μεγάλο από το τελευταίο με μήκος 4,12 μέτρα (πλάτος 1,80 και ύψος 1,57 μέτρα) και μεταξόνιο αυξημένο κατά 120 χιλιοστά.

Έτσι η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ του φτάνει τα 420 λίτρα, ενώ ενδεικτικό της προσοχής που έχει δοθεί στην πρακτικότητα είναι το κατώφλι φόρτωσης των μόλις 61 εκατοστών. Επίσης υπάρχει και ένα αφαιρούμενο κουτί 31 λίτρων π.χ. για τα καλώδια φόρτισης.   

Η αισθητική πάντως δεν διαφοροποιείται σημαντικά από αυτήν του πρωτοτύπου 4Ever Trophy που παρουσιάστηκε πριν δύο χρόνια και ξεχωρίζει με τη φωτιζόμενη μάσκα, ενώ φωτιζόμενο είναι και το πίσω λογότυπο της Renault. Στο αρχέτυπο του 1961 παραπέμπουν τα πίσω φώτα, η πίσω αεροτομή, οι προφυλακτήρες, καθώς και τα τραπεζοειδή παράθυρα με το ανάφλυφο στο καπό. 

Το εσωτερικό είναι ανάλογο με αυτό του Renault 5, με ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,1 ιντσών για τον οδηγό και οθόνη αφής 10,0 ιντσών για το σύστημα infotainment που βασίζεται στο λειτουργικό σύστημας της Google. Οι επενδύσεις θα είναι από ύφασμα ή συνθετικό δέρμα. 

Η γκάμα περιλαμβάνει δύο εκδόσεις κινητήρων και μπαταριών: μια με κινητήρα 120 ίππων (88 kW) και μπαταρία 40 kWh με αυτονομία 306 χιλιομέτρων, και μια δεύτερη με κινητήρα 150 ίππων (110 kW) και μπαταρία 52 kWh που φτάνει έως τα 400 χιλιόμετρα αυτονομίας. Και οι δύο εκδόσεις υποστηρίζουν ταχυφόρτιση DC έως 100 kW, επιτρέποντας φόρτιση από 15% σε 80% σε 30 λεπτά.

Το Renault 4 είναι το πρώτο μοντέλο της Renault με λειτουργία οδήγησης με ένα πεντάλ (one pedal), ενώ τα paddles στο τιμόνι ρυθμίζουν την ανάκτηση ενέργειας κατά το φρενάρισμα.

Οι παραδόσεις του νέου Renault 5 αναμένεται να ξεκινήσουν την ερχόμενη άνοιξη σε τιμές από 34.000 ευρώ. 

Το πιο ακριβό Suzuki Jimny έχει έξι τροχούς 

Featured

Νέο Opel Mokka: Πιο μοντέρνο και πιο τολμηρό – Πόσο κοστίζει

Featured

Το νέο Audi A6 Avant θα είναι το τελευταίο με θερμικούς κινητήρες

Audi

Η Volvo καταργεί σταδιακά τα στέισον

Volvo