Σύνδεση

Featured

H Jeep παρουσίασε το νέο Grand Wagoneer και μπαίνει στα υπερ-πολυτελή SUV

Πριν από περίπου 60 χρόνια, συγκεκριμένα το 1962, η Jeep είχε στη γκάμα το Wagoneer, ένα πραγματικά πρωτοποριακό μοντέλο, μιας και στην πράξη ήταν το πρώτο πολυτελές τετρακίνητο.

Το Wagoneer ήταν διαθέσιμο για περίπου τρεις δεκαετίες, ακολουθήσε ένα κενό, η Jeep στη συνέχεια παρουσίασε το Commander που παρέμεινε μόλις τέσσερα χρόνια στην παραγωγή και τώρα επανέρχεται με το Grand Wagoneer. Που ναι μεν επίσημα αναφέρεται ως Concept αλλά στην πράξη είναι έτοιμο για να πάει στις κατά τόπους αντιπροσωπείες της μάρκας.

Το μήκος του είναι περίπου στα 5,20 μέτρα, ανταγωνίζεται δηλαδή από πλευράς μεγέθους τα μεγαλύτερα της κατηγορίας (GLS, X7) και η εμφάνισή τους διαφοροποιείται από αυτή των μικρότερων Jeep. Μέσω μιας στενής μάσκας και αντίστοιχα μικρών προβολέων, μεγάλων επιφανειών μετάλλου και σχεδόν κάθετων κολωνών.

Το πολυτελές εσωτερικό συνδυάζει σύγχρονα και κλασικά στοιχεία, ενώ υπάρχει και φουλ των οθονών: τέσσερις μπροστά -ψηφιακός πίνακας οργάνων, οθόνη συστήματος infotainment που μπορεί να φτάσει και τις 12,0 ίντσες και κάτω από αυτήν οθόνη για τον κλιματισμό και μια 10,0 ιντσών μπροστά από το συνοδηγό- και τρεις πίσω. Οι τελευταίες είναι δύο στα προσκέφαλα που θα είναι μάλλον προαιρετικές και μια για τη ρύθμιση του κλιματισμούς στις δύο πίσω σειρές καθισμάτων -το Grand Wagoneer είναι εφταθέσιο.

Σε ότι αφορά τα τεχνικά χαρακτηριστικά του Jeep Grand Wagoneer δεν υπάρχουν μέχρι τώρα επίσημα δεδομένα. Η βάση του θα είναι μάλλον το πλαίσιο του αγροτικού Ram 1500 αλλά η ανάρτηση θα είναι ανεξάρτητη και πνευματική. Από κει και πέρα ο κορυφαίος κινητήρας θα είναι ο V8 των 5.700 κυβικών της μάρκας, ενώ μπορεί να χρησιμοποιηθεί και ο εξακύλινδρος σε σειρά των 3.000 κυβικών που λέγεται ότι ετοιμάζει η FCA. Εξίσου πιθανή είναι και μια υβριδική έκδοση ανάλογης αυτής που θα κινεί και το αντίστοιχο Wrangler.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured

Τα νέα αγωνιστικά του WRC δεν θα είναι υβριδικά!

Featured