Σύνδεση

FIAT

ΤΟ NEO 5ΘΥΡΟ FIAT TIPO, Η DACIA ΚΑΙ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΧΑΜΗΛΟΥ ΚΟΣΤΟΥΣ

Την επιτυχία της Dacia θέλει να μιμηθεί η Fiat…

Την επιτυχία της Dacia θέλει να μιμηθεί η Fiat, η οποία, όπως γράψαμε, έχει έτοιμο ένα χαμηλού κόστους μικρο-μεσαίο μοντέλο για την ευρωπαϊκή –και όχι μόνο- αγορά.

Το μοντέλο αυτό της Fiat δεν είναι άλλο από το νέο 5θυρο Tipo, που βασίζεται στο πλαίσιο και τα μηχανικά μέρη του αντίστοιχου σεντάν, που δείχνεις πως χωρίς να κάνει σοβαρές παραχωρήσεις σε θέματα ποιότητας, ασφάλειας και επιπέδου εξοπλισμού, ξεχωρίζει για το λιτό του σχεδιασμό και την πρακτικότητά του. Ότι ακριβώς ισχύει και για τα Dacia Logan και Sandero, μόνο που και τα δύο είναι σούπερ μίνι. Αντίθετα το 5θυρο Τipo ανήκει σαφώς στη μικρή- μεσαία κατηγορία, στην οποία η Dacia, το πρότυπο μέχρι στιγμής των εταιρειών χαμηλού κόστους, δεν έχει καμία παρουσία.

«Το νέο μας μοντέλο δεν θα έχει άμεσο ανταγωνιστή», δήλωσε ο Alfredo Altavilla, γενικός διευθυντής της Fiat Chrysler για την Ευρώπη. Και πρόσθεσε: «Θα είναι ένα τεστ για την αγορά, διότι στην Ευρώπη ουσιαστικά δεν υπάρχει ένα προσιτό, από πλευράς τιμής, μικρο- μεσαίο οικογενειακό μοντέλο».

Αυτό το κενό λοιπόν θα κληθεί να καλύψει το Tipo, το οποίο πέρα από ευρύχωρο αναμένεται από πλευράς τιμής να κυμαίνεται αισθητά κάτω από τον μέσο όρο της κατηγορίας, καθώς οι πληροφορίες που έχουν διαρρεύσει αναφέρουν ότι κατά πάσα πιθανότητα θα ξεκινά από τις 12.000 ευρώ.

Το τετράθυρο Tipo θα αρχίσει να πωλείται στην Τουρκία από το Νοέμβριο, και θα ακολουθήσει το λανσάρισμά του σε 40 χώρες στην Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική. Τα hatchback και station αναμένεται να παρουσιαστούν επίσημα στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης το Μάρτιο.

Το σεντάν θα αντικαταστήσει το Linea και θα ανταγωνίζεται μοντέλα όπως τα Peugeot 301 και Skoda Rapid, κυρίως στην Ανατολική Ευρώπη και την Τουρκία, όπου οι «κούρσες» είναι εξαιρετικά δημοφιλής, ενώ το hatchback θα αντικαταστήσει το Bravo. Ενδιαφέρον στοιχείο είναι πως η Fiat από το 2008 μέχρι σήμερα και έπειτα από την κατάργηση του Stilo Multiwagon δεν έχει πουλήσει ούτε ένα στέισον στην ευρωπαϊκή αγορά. Στην οποία τα στέισον είναι ιδιαίτερα δημοφιλή, με ότι αυτό συνεπάγεται και καταλαβαίνετε…

Δημήτρης Δοντάς

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Η οδήγηση με σαγιονάρες τιμωρείται με πρόστιμο; Και αν ναι με πόσο;

Featured

Μακάρι να βλέπαμε ένα νέο Fiat 131 Abarth Rally σαν και αυτό!

Featured

Video-δοκιμή: Ford Puma 1.0 EcoBoost 125 PS mHEV

Featured

EuroNCAP: ακόμα πιο αυστηρές οι προδιαγραφές των crash test (Video)

EuroNCAP







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup