Σύνδεση

MINI

MINI: ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΛΟΓΟΤΥΠΟ, ΝΕΟ ΣΤΥΛ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Η παρουσίαση του Mini Clubman και οι σημαντικές διαφοροποιήσεις του σε σχέση με το μοντέλο της προηγούμενης γενιάς συνδυάστηκαν και με αλλαγές στο λογότυπο της μάρκας αλλά και στη στρατηγική της επικοινωνίας της.

Έτσι το σήμα της Mini δεν θα είναι πλέον «τρισδιάστατο» αλλά 2D σε Flat Design, το οποίο σύμφωνα με τους ανθρώπους της μάρκας «δεν μιμείται κάποιο σχήμα ή κάποιο υλικό, αλλά είναι πρωτότυπο, ενώ ταυτόχρονα επιτρέπει τη χρήση του σε όλα τα μεγέθη και τις διαστάσεις». Καινούργια είναι και η γραμματοσειρά, η οποία εξελίχθηκε για αυτόν τον σκοπό και ονομάζεται Mini Serif.

Παράλληλα η εταιρεία θα δημιουργήσει για κάθε ένα από τα 5 βασικά της μοντέλα μια ξεχωριστή φιλοσοφία επικοινωνίας, η οποία θα τονίζει τόσο τον ιδιαίτερο χαρακτήρα τους όσο και το ότι ανήκουν σε μια οικογένεια μοντέλων. Η αρχή γίνεται φυσικά με το Mini Clubman.

Περικλής Στέφος

F54_ATL_Ad_Landscape_A0199021

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Του είπαν πως τα Jeep πάνε παντού και αυτός το πήρε τοις μετρητοίς (Video)

Featured

Αντέχεις τη συντήρηση μιας Bugatti;

Bugatti

Δείτε το πιο γρήγορο τρακτέρ στο… Nürburgring (Video)

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

To Space Star της Mitsubishi είναι μια τίμια πρόταση (Video δοκιμή)

Featured







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup