Σύνδεση

MINI

MINI: ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΛΟΓΟΤΥΠΟ, ΝΕΟ ΣΤΥΛ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Η παρουσίαση του Mini Clubman και οι σημαντικές διαφοροποιήσεις του σε σχέση με το μοντέλο της προηγούμενης γενιάς συνδυάστηκαν και με αλλαγές στο λογότυπο της μάρκας αλλά και στη στρατηγική της επικοινωνίας της.

Έτσι το σήμα της Mini δεν θα είναι πλέον «τρισδιάστατο» αλλά 2D σε Flat Design, το οποίο σύμφωνα με τους ανθρώπους της μάρκας «δεν μιμείται κάποιο σχήμα ή κάποιο υλικό, αλλά είναι πρωτότυπο, ενώ ταυτόχρονα επιτρέπει τη χρήση του σε όλα τα μεγέθη και τις διαστάσεις». Καινούργια είναι και η γραμματοσειρά, η οποία εξελίχθηκε για αυτόν τον σκοπό και ονομάζεται Mini Serif.

Παράλληλα η εταιρεία θα δημιουργήσει για κάθε ένα από τα 5 βασικά της μοντέλα μια ξεχωριστή φιλοσοφία επικοινωνίας, η οποία θα τονίζει τόσο τον ιδιαίτερο χαρακτήρα τους όσο και το ότι ανήκουν σε μια οικογένεια μοντέλων. Η αρχή γίνεται φυσικά με το Mini Clubman.

Περικλής Στέφος

F54_ATL_Ad_Landscape_A0199021

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Το πιο ακριβό Suzuki Jimny έχει έξι τροχούς 

Featured

Honda Dream Offers για το ZR-V

Honda

Νέο Opel Mokka: Πιο μοντέρνο και πιο τολμηρό – Πόσο κοστίζει

Featured

Το νέο Audi A6 Avant θα είναι το τελευταίο με θερμικούς κινητήρες

Audi