Το πλέον κλασικό Land Rover, το Defender, θα ολοκληρώσει τη μακρόχρονη πορεία του τον ερχόμενο Δεκέμβριο, ενώ ο αντικαταστάτης του, παρά τις αρχικές προβλέψεις που έκαναν λόγο για εμφάνιση το 2016 θα καθυστερήσει μέχρι το 2018.
Οι πρώτες πληροφορίες κάνουν λόγο για 5 διαφορετικά αμαξώματα: ένα τρίθυρο με κοντό μεταξόνιο και μεταλλική οροφή, τρίθυρο με κοντό μεταξόνιο και μαλακή οροφή, πεντάθυρο με μακρύ μεταξόνιο και μεταλλική οροφή, καθώς και δύο πικ-απ με κοντό και μακρύ μεταξόνιο.
Οι κινητήρες θα είναι οι βενζίνης και πετρελαίου της νέας γενιάς Ingenium, που θα συνδυάζονται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων ή με αυτόματο 9, ενώ στον εξτρά εξοπλισμό θα περιλαμβάνονται κιβώτιο μεταφοράς με κοντές σχέσεις και δύο επιπλέον μπλοκέ διαφορικά. Η μετάδοση θα είναι ένα σύστημα Terrain Response ειδικά προσαρμοσμένο στα χαρακτηριστικά του νέου Defender, ενώ το πλαίσιο δεν θα είναι τύπου σκάλας αλλά ο συνδυασμός δύο υποπλαισίων, προκειμένου να εξασφαλίζεται η καλύτερη δυνατή ακαμψία με όσο το δυνατόν πιο χαμηλό βάρος.
Γιάννης Σκουφής
