Σύνδεση

Featured

Fiat: επίσημα το νέο hatchback ηλεκτρικό 500 με την έκδοση «la Prima»

H γκάμα του πρώτου αμιγώς ηλεκτροκίνητου μοντέλου του Ομίλου Fiat Chrysler Automobiles επεκτείνεται με την περιορισμένης παραγωγής 500 «la Prima» hatchback. Η νέα έκδοση συνδυάζει ιδανικά την απόλυτη έκφραση της φιλικότητας προς το περιβάλλον με το θρυλικό σχεδιασμό του μοντέλου. Διατηρώντας τα στοιχεία που έχουν κάνει την οικογένεια 500 εξαιρετικά αναγνωρίσιμη, η αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση έρχεται να ανατρέψει για ακόμα μια φορά τα δεδομένα, αφού οι κανόνες και οι νομοθεσίες δεν είναι αρκετές για μια πραγματική επανάσταση.

Τα χαρακτηριστικά του νέου ηλεκτρικού 500 «la Prima» hatchback

Κυρίαρχο χαρακτηριστικό του νέου ηλεκτρικού 500 «la Prima» hatchback αποτελεί η γυάλινη πανοραμική οροφή, ένα πραγματικό «παράθυρο προς τον ουρανό» που προσφέρει ένα εξαιρετικά φωτεινό εσωτερικό. Το πίσω μέρος διαθέτει πλέον μια κλασική 3η πόρτα για το χώρο αποσκευών, καθώς και ένα νέο σπόιλερ για ακόμα καλύτερη αεροδυναμική απόδοση. Διαθέσιμοι είναι τρεις χρωματισμοί με έμπνευση από το περιβάλλον: Ocean Green (πέρλα), με έμπνευση από τη θάλασσα, Mineral Grey (μεταλλικό), με έμπνευση από τη γη και Celestial Blue (τριών επιστρώσεων), με έμπνευση από τον ουρανό.

Λύσεις για την αυτονομία, τη φόρτιση και την οδήγηση

Η αυτονομία και ο χρόνος φόρτισης αποτελούν δύο θεμελιώδη χαρακτηριστικά για τους αγοραστές. Οι μπαταρίες λιθίου του ηλεκτρικού 500 έχουν χωρητικότητα 42 kWh και δίνουν αυτονομία έως 320 χιλιομέτρων στον κύκλο μετρήσεων WLTP. Για τη βελτιστοποίηση του χρόνου φόρτισης, το ηλεκτρικό 500 εφοδιάζεται με ένα σύστημα ταχυφόρτισης 85 kW, ικανό να «γεμίσει» τις μπαταρίες σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα. Για παράδειγμα απαιτούνται μόλις 5 λεπτά για να αποθηκευτεί ενέργεια ικανή να κινήσει το αυτοκίνητο για 50 χιλιόμετρα, απόσταση που κατά μέσο όρο υπερβαίνει την μέση ημερήσια χρήση. Ο ταχυφορτιστής μπορεί να φορτίσει σε επίπεδο 80% τις μπαταρίες σε μόλις 35 λεπτά ενώ χάρη στο βύσμα Combo 2 έχει τη δυνατότητα φόρτισης με συνεχές ή εναλλασσόμενο ρεύμα. Όπως και στην περίπτωση του cabrio, έτσι και στο hatchback η έκδοση «la Prima» του νέου ηλεκτρικού 500 προσφέρεται με το σύστημα easyWallbox, το οποίο συνδέεται με το οικιακό δίκτυο μέσω απλής πρίζας. Το σύστημα συνοδεύεται από καλώδιο τύπου Mode 3 που επιτρέπει τη φόρτιση στο σπίτι ή σε δημόσιο φορτιστή με ισχύ φόρτισης έως 11kW.

Το ηλεκτρικό 500 διαθέτει τρία προγράμματα οδήγησης: Normal, Range και Sherpa. Ειδικότερα το πρόγραμμα Sherpa, βελτιστοποιεί το σύνολο των λειτουργιών ώστε να εξασφαλίσει ότι ο χρήστης θα φτάσει στον προορισμό του. Το πρόγραμμα Sherpa επενεργεί σε μεγάλο αριθμό συστημάτων του αυτοκινήτου ώστε μειώνοντας της κατανάλωση ενέργειας το όχημα να φτάσει στον προορισμό που έχει τεθεί μέσω του συστήματος πλοήγησης ή στον κοντινότερο σταθμό φόρτισης.  Όπως και ένας οδηγός Sherpa στα Ιμαλάια, ο οποίος είναι υπεύθυνος να κατευθύνει την αποστολή με άνεση και ασφάλεια, έτσι το συγκεκριμένο πρόγραμμα περιορίζει τη μέγιστη ταχύτητα στα 80 χλμ./ώρα, το βαθμό επιτάχυνσης και τη λειτουργία στοιχείων του εξοπλισμού άνεσης για τη βέλτιστη αυτονομία.

Το πρόγραμμα Normal προσφέρει μια εμπειρία οδήγησης που προσομοιάζει την αίσθηση ενός συμβατικού αυτοκινήτου εσωτερικής καύσης, ενώ στο πρόγραμμα Range ενεργοποιείται η λειτουργία one-pedal-drive, επιτρέποντας την οδήγηση του αυτοκινήτου μόνο με το πεντάλ του γκαζιού, το οποίο κάθε φορά που το αφήνει ο οδηγός επιβραδύνει το όχημα, περίπου σαν να πάταγε το φρένο. Ο κινητήρας έχει ισχύ 87 kW (118  ίππους), εξασφαλίζει τελική ταχύτητα 150 χλμ./ ώρα (με περιοριστή ταχύτητας) και επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 9,0 δεύτερα και στα 50 χλμ./ώρα σε 3,1 δεύτερα.

Επίπεδο αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 2 και συνδεσιμότητα

Το ηλεκτρικό 500 «la Prima» hatchback έρχεται με ένα πλήρες πακέτο τεχνολογιών και προηγμένων συστημάτων υποβοήθησης της οδήγησης (ADAS), προσφέροντας όπως και η έκδοση cabrio για πρώτη φορά στην κατηγορία επίπεδο αυτόνομης οδήγησης 2.

Η εμπρόσθια κάμερα ελέγχει κάθετα και οριζόντια το χώρο, ενώ το έξυπνο σύστημα ενεργής διατήρησης της ταχύτητας (intelligent Adaptive Cruise Control – iACC) επιταχύνει και επιβραδύνει το όχημα σε σχέση με τα αυτοκίνητα, τους πεζούς, τα ποδήλατα, κτλ., ενώ το ενεργό σύστημα διατήρησης πορείας διορθώνει την κατεύθυνση του αυτοκινήτου σύμφωνα με τις λωρίδες κυκλοφορίας.

Το σύστημα Intelligent Speed Assist «διαβάζει» τα όρια ταχύτητας, ενώ το σύστημα Urban Blind Spot προειδοποιεί για εμπόδια που βρίσκονται ή κινούνται γύρω από το αυτοκίνητο. Το σύστημα Attention Assist προειδοποιεί σε περίπτωση που διαγνώσει κόπωση του οδηγού, ενώ τέλος οι περιμετρικοί αισθητήρες προσφέρουν εικόνα του αυτοκινήτου και των πιθανών εμποδίων από ψηλά ώστε να διευκολυνθούν οι ελιγμοί.

Το ηλεκτρικό 500 είναι το πρώτο όχημα του Ομίλου FCA που εφοδιάζεται με το νέο σύστημα πολυμέσων UConnect 5 που έχει σχεδιαστεί με βάση τις μελλοντικές εξελίξεις στον τομέα της συνδεσιμότητας. Εξελιγμένο ώστε να προσφέρει στους χρήστες μια εντελώς νέα εμπειρία το σύστημα χρησιμοποιεί το εξαιρετικά διαμορφώσιμο λειτουργικό Android Auto. Η ασύρματη δυνατότητα mirroring είναι ήδη διαθέσιμη για το  Apple CarPlay, ενώ το UConnect 5 είναι έτοιμο να προσφέρει την ίδια δυνατότητα και για το Android Auto.

Το νέο ηλεκτρικό 500 προσφέρει απόλυτη συνδεσιμότητα με το smartphone του χρήστη, ενώ η νέα –τοποθετημένη σε οριζόντια διάταξη- οθόνη αφής υψηλής ανάλυσης των 10,25” ακολουθεί τις γραμμές του ταμπλό.

Το σύστημα UConnect 5 σε συνεργασία με τη συσκευή τηλεματικής, εκτός από τη λειτουργία έκτακτης ανάγκης υποστηρίζει μια σειρά υπηρεσιών, τις My Assistant, My Remote, My Car, My Navigation, My Wi-Fi και My Theft Assistance.

Χάρη σε όλα τα παραπάνω, το ηλεκτρικό 500 είναι απόλυτα συνδεδεμένο. Αλληλεπιδρά με το χρήστη, του οποίο το smartphone συνδέεται και φορτίζεται ασύρματα. Παράλληλα η έκδοση «la Prima» διαθέτει προηγμένο σύστημα αναγνώρισης φωνής που επιτρέπει μέσω του συστήματος πολυμέσων Uconnect5 τον φωνητικό έλεγχο στοιχείων όπως το ηχοσύστημα και ο κλιματισμός.

Μεγαλύτερη προσβασιμότητα για μια μεγαλύτερη βάση χρηστών

Μετά την έκδοση cabrio, το νέο 500 «la Prima» hatchback θα είναι η ιδανική λύση για μια ευρύτερη βάση χρηστών που αναζητούν να οδηγούν το αυτοκίνητο του μέλλοντος με ιταλικό στιλ και κομψότητα. Η έκδοση «la Prima» αποτελεί μια συμπύκνωση στιλ και τεχνολογίας που απευθύνεται στους φίλους της “Made by Fiat” δημιουργικότητας και πρωτοπορίας, αλλά και σε εκείνους για τους οποίους η προστασία του περιβάλλοντος είναι εξαιρετικά σημαντική.   

Το νέο σύστημα προ-παραγγελιών

Για το νέο ηλεκτρικό 500 «la Prima» hatchback η Fiat λανσάρει ένα νέο σύστημα προ-παραγγελιών όπου οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δηλώσουν το ενδιαφέρον τους χωρίς να απαιτείται η καταβολή προκαταβολής. Το νέο σύστημα έρχεται ως συνέχεια της πρώτης φάση προ-παραγγελιών που ξεκίνησε τον Μάρτιο για την cabrio έκδοση “la Prima”, η οποία εξαντλήθηκε σε συνέχεια του ενδιαφέροντος που έδειξαν χιλιάδες καταναλωτές στην Ευρώπη.

Τότε οι ενδιαφερόμενοι έπρεπε να καταβάλουν μια προκαταβολή για να εξασφαλίσουν το δικό τους ηλεκτρικό 500 «la Prima» cabrio. Σήμερα, στη φάση 2 και πάλι μέσω του www.fiat.com οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να διαλέξουν το ηλεκτρικό 500 που επιθυμούν, αυτή τη φορά χωρίς καμία υποχρέωση προκαταβολής. Το σύστημα με βάση τον ταχυδρομικό κώδικα του ενδιαφερόμενου εμφανίζει την προσφορά με βάση τα κίνητρα που δίνει για την αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου κάθε κράτος. Στη συνέχεια μόλις το νέο ηλεκτρικό 500 είναι διαθέσιμο στην αγορά όσοι πραγματοποίησαν τη διαδικασία προ-παραγγελίας θα είναι οι πρώτοι που θα ενημερωθούν από το δίκτυο της Fiat ώστε αν το επιθυμούν να προχωρήσουν με την αγορά του αυτοκινήτου.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Του είπαν πως τα Jeep πάνε παντού και αυτός το πήρε τοις μετρητοίς (Video)

Featured

Πόσο κοστίζει το Τoyota Yaris GR, η παραγωγή του οποίου είναι high tech, στην Ελλάδα; (Video)

Featured

Από πόσα ξεκινά το νέο Hyundai i20;

Featured

Απίστευτο ατύχημα με Nissan Navara που μπήκε ανάποδα σε αυτοκινητόδρομο (Video)

Nissan







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup