Η λογική και η μέχρι τώρα πρακτική λέει πως το Q4 θα ήταν η SUV κουπέ εκδοχή του καινούργιου Q3. Η πραγματικότητα είναι όμως λίγο διαφορετική, μιας και το μικρό SUV κουπέ της γερμανικής εταιρείας θα ονομαστεί Q3 Sportback και το Q4 θα αποκτήσει και την προσθήκη e-Tron -θα είναι δηλαδή ηλεκτρικό- και θα παρουσιαστεί ως πρωτότυπο στην έκθεση της Γενεύης στις αρχές Μαρτίου.
ΤΟ Q4 e-Tron θα ακολουθεί αισθητικά το στυλ του e-Tron quattro που παρά τις όποιες καθυστερήσεις οι πωλήσεις του αναμένεται να ξεκινήσουν σύντομα. Ταυτόχρονα θα είναι και το πρώτο ηλεκτρικό Audi που θα βασίζεται στο ειδικά εξελιγμένο για την ηλεκτροκίνηση πλαίσιο MEB του ομίλου Volkswagen.
Αυτό, πέρα από όλα τα άλλα σημαίνει πως οι μπαταρίες του θα μπορούν να έχουν χωρητικότητα που θα κυμαίνεται από 48 έως και 111 kWh. Φυσικά ανάλογα θα διαμορφώνεται τόσο το κόστος όσο και η αυτονομία και ο υποψήφιος αγοραστής θα έχει τη δυνατότητα να επιλέγει αυτό που ταιριάζει στις ανάγκες και την τσέπη του.
Η βασική έκδοση πάντως θα είναι δικίνητη, πιο συγκεκριμένα με κίνηση στους πίσω τροχούς, επιλογή μοναδική για μοντέλο της Audi, ενώ ο ηλεκτροκινητήρας της αναμένεται να αποδίδει 204 ίππους. Η προσθήκη ενός δεύτερου ηλεκτροκινητήρα θα καθιστά το Q4 e-Tron και quattro, ενώ στην περίπτωση αυτή η συνδυαστική ισχύς θα είναι γύρω στους 300 ίππους.
Από πλευράς τιμής οι πρώτες εκτιμήσεις κάνουν λόγο για 45.000 ευρώ για τη βασική δικίνητη έκδοση σε συνδυασμό βέβαια και με τη μικρότερη διαθέσιμη μπαταρία. Για να δούμε…
Γιάννης Σκουφής
[ngg_images source=”galleries” container_ids=”4491″ display_type=”photocrati-nextgen_basic_thumbnails” override_thumbnail_settings=”0″ thumbnail_width=”120″ thumbnail_height=”90″ thumbnail_crop=”1″ images_per_page=”0″ number_of_columns=”0″ ajax_pagination=”1″ show_all_in_lightbox=”1″ use_imagebrowser_effect=”0″ show_slideshow_link=”0″ slideshow_link_text=”[Show as slideshow]” order_by=”sortorder” order_direction=”ASC” returns=”included” maximum_entity_count=”500″]

ΘΩΜΑΣ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
24/01/2019 στις 20:15
Λατρεύω τα Audi. Όχι όμως τα ηλεκτρικά. Όλες οι εταιρείες τα εκθειάζουν, αλλά κανείς δεν δημοσιοποιεί τον κύκλο φόρτισης των μπαταριών, τον περιορισμό της αυτονομίας ανά έτος χρήσης (15.000 khm/ έτος) και το κόστος αντικατάστασης των μπαταριών. Όταν γμωστοποιησουν τα στοιχεία, τότε όλοι οι δυνητικοι αγοραστές θα βρεθούν προ εκπλήξεως.