Τα hot hatches, οι κορυφαίες γρήγορες εκδόσεις των μικρών- μεσαίων μοντέλων σίγουρα δεν είναι οι πλέον εμπορικές. Είναι όμως αυτές με το μεγαλύτερη κύρος, το οποίο αντανακλάται και στις υπόλοιπες.
Αυτό το κύρος λοιπόν του i30 Ν θέλει να εκμεταλλευθεί η Hyundai -κατά τα πρότυπα τόσο της Kia με τη GT Line όσο και άλλων, κατά βάση ευρωπαϊκών αυτοκινητοβιομηχανιών- παρουσιάζοντας την N Line για το i30.
[ngg_images source=”galleries” container_ids=”4239″ display_type=”photocrati-nextgen_basic_thumbnails” override_thumbnail_settings=”0″ thumbnail_width=”120″ thumbnail_height=”90″ thumbnail_crop=”1″ images_per_page=”0″ number_of_columns=”0″ ajax_pagination=”1″ show_all_in_lightbox=”1″ use_imagebrowser_effect=”0″ show_slideshow_link=”0″ slideshow_link_text=”[Show as slideshow]” order_by=”sortorder” order_direction=”ASC” returns=”included” maximum_entity_count=”500″]
H οποία ακολουθεί την αισθητική του i30 N, έχοντας καινούργιους, πιο επιθετικούς προφυλακτήρες, διπλή απόληξη για την εξάτμιση, ζάντες 18 ιντσών και λογότυπα στα φτερά. Στο εσωτερικό ξεχωρίζουν τα σπορ καθίσματα με τα σήματα N Line, το σπορ τιμόνι με την επένδυση από διάτρητο δέρμα, τα μεταλλικά πεντάλ, καθώς και ο διαφορετικός επιλογέα, που έχει και αυτό το λογότυπο N Line.
Οι κινητήρες με τους οποίους θα διατίθεται το Hyundai N Line είναι ο turbo βενζίνης των 1.400 κυβικών και των 140 ίππων και ο πετρελαιοκινητήρας των 1.600 cc και των 136 ίππων. Επίσης η ανάρτηση θα είναι πιο σπορ με ελαφρώς πιο σφιχτές ρυθμίσεις και τα φρένα αναβαθμισμένα.
Γιάννης Σκουφής
