Σύνδεση

Featured

Το hot hatch της Hyundai, το i30 N, ανανεώθηκε και κέρδισε και πέντε ίππους

Διαδικτυακή πρεμιέρα για την ανανεωμένη σπορ έκδοση Ν του Hyundai i30, οι πωλήσεις της οποίας θα ξεκινήσουν στις αρχές της επόμενης χρονιάς. Το facelift αφορά τόσο το hatchback όσο και το Fastback και με τα δύο να διακρίνονται από τις διαφοροποιήσεις στο εμπρός του μέρος.

Οι οποίες περιλαμβάνουν μια πιο μεγάλη μάσκα, μεγαλύτερους και πιο επιθετικούς αεραγωγούς, ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα με καλύτερη αεροδυναμική διαμόρφωση των άκρων του, καθώς και νέους LED προβολείς με σχήματος V φώτα ημέρας.

Στο Fastback το πίσω μέρος παρέμεινε το ίδιο, ενώ στο hatchback έχουν αλλάξει η πίσω αεροτομή και τα γραφικά των LED πίσω φώτων, ενώ ο προφυλακτήρας έχει πλέον νέο, λίγο πιο μεγάλο διαχύτη και πιο τονισμένες απολήξεις για την εξάτμιση.

Από κει και πέρα οι νέες σφυρήλατες ζάντες των 19 ιντσών στην έκδοση Performance μειώνουν το μη αναρτώμενο βάρος κατά 14 κιλά, ενώ στο εσωτερικό οι αναβαθμίσεις στο σύστημα Infotainment συνδυάζεται και μια οθόνη που μπορεί να φτάσει μέχρι τις 10,25 ίντσες. Εμπλουτισμένη με νέες λειτουργίες είναι και η ομάδα των συστημάτων υποβοήθησης.

Ο τετρακύλινδρος turbo των 2.000 κυβικών εξακολουθεί να αποδίδει στη στάνταρ έκδοσή του 250 ίππους και 353 Nm και να συνδυάζεται με ένα χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων. Στην Performance έχει ανέβει από τους 275 ίππους στους 280. Η ροπή του είναι 392 Nm, ενώ το πραγματικό νέο είναι ο (προαιρετικός) συνδυασμός του με το νέο αυτόματο κιβώτιο των 8 σχέσεων που είναι διαθέσιμο για πρώτη φορά. Όσο για τις επιδόσεις η τελική σε κάθε περίπτωση περιορίζεται στα 250 χλμ./ ώρα, ενώ το 0-100 στην Performance ολοκληρώνεται πλέον σε 5,9 δεύτερα, αντί για 6,2.

[ngg src=”galleries” ids=”5388″ display=”basic_thumbnail” thumbnail_crop=”0″]

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Το πιο ακριβό Suzuki Jimny έχει έξι τροχούς 

Featured

Νέο Opel Mokka: Πιο μοντέρνο και πιο τολμηρό – Πόσο κοστίζει

Featured

Το νέο Audi A6 Avant θα είναι το τελευταίο με θερμικούς κινητήρες

Audi

Η Volvo καταργεί σταδιακά τα στέισον

Volvo