Σύνδεση

Featured

NEO HYUNDAI i10: ΑΠ0 9.650 ΕΥΡΩ

Ξεκινά άμεσα η διάθεση του νέου μικρού Hyundai, του i10 και στην Ελλάδα, με πλήρη γκάμα τόσο από πλευράς κινητήρων όσο και επιπέδων εξοπλισμού.

Το καινούργιο i10 λοιπόν έχει προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα των μίνι, έχει μεγαλώσει εξωτερικά (μήκος 3,65 μέτρα και πλάτος 1,66, μεγαλύτερα κατά 8 και 6,5 εκατοστά σε σχέση με την προηγούμενη γενιά) για χάρη των χώρων στο εσωτερικό του. Αυτό φαίνεται ιδιαίτερα στο πορτμπαγκάζ του, που φτάνει τα 252 λίτρα (+27 και έως 1.046) και είναι από τα μεγαλύτερα της μικρής κατηγορίας, ενώ η μείωση του ύψους του κατά 4 εκατοστά κολακεύει την εξωτερική του εικόνα, που ακολουθεί τις αρχές της σχεδιαστικής φιλοσοφίας της μάρκας, του fluidic design.

Η γκάμα των κινητήρων του νέου i10 περιλαμβάνει τον τρικύλινδρο των 1.000 κυβικών και των 66 ίππων, ο οποίος είναι διαθέσιμος και σε έκδοση ECO με εκπομπές CO2 98 γραμμαρίων και άρα χωρίς τέλη κυκλοφορίας και τον τετρακύλινδρο 1.200 με 87 ίππους. Στο βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνονται παντού τόσο οι 6 αερόσακοι, όσο και το ESP με τον κλιματισμό.

Οι τιμές του καινούργιου Hyundai i10 ξεκινούν από τις 9.650 ευρώ με απόσυρση (10.600 χωρίς) για τον 1.0 με το βασικό επίπεδο εξοπλισμού Access (όπως είπαμε με κλιματισμό και ESP, αλλά χωρίς ηλεκτρικές ευκολίες), ενώ η έκδοση ECO που απαλλάσσεται από τα τέλη κυκλοφορίας και με το επίπεδο εξοπλισμού Comfort κοστίζει από 10.710 ευρώ πάντα με απόσυρση (11.660 χωρίς).

Το νέο i10 των 1.200 κυβικών με επίπεδο εξοπλισμού Comfort ξεκινά κι αυτός από τις 10.710 ευρώ με απόσυρση (11.660 χωρίς), ενώ με αυτόματο κιβώτιο 4 σχέσεων και επίπεδο εξοπλισμού Comfort Plus ξεκινά από 12.100 ευρώ με απόσυρση (13.050 χωρίς).

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Το πιο ακριβό Suzuki Jimny έχει έξι τροχούς 

Featured

Νέο Opel Mokka: Πιο μοντέρνο και πιο τολμηρό – Πόσο κοστίζει

Featured

Το νέο Audi A6 Avant θα είναι το τελευταίο με θερμικούς κινητήρες

Audi

Η Volvo καταργεί σταδιακά τα στέισον

Volvo