Μία ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα για την χώρα μας έκδοση του HR-V παρουσιάζει η Honda για τις αγορές της Ευρώπης, εφοδιάζοντας το SUV της με τον κινητήρα 1,5 turbo i-VTEC που υπάρχει και στο Civic με τους 182 ίππους και τα 240 Nm ροπής σε συνδυασμό με το χειροκίνητο κιβώτιο, ενώ με το αυτόματο CVT είναι 220 Nm.
Η μεγαλύτερη ιπποδύναμη δεν είναι το μοναδικό στοιχείο που το διαφοροποιεί από τα απλά μοντέλα. Η συγκεκριμένη έκδοση διαθέτει αυτό που η Honda ονομάζει Performance Damper, δηλαδή καινούργιου τύπου αμορτισέρ που είναι πιο σφιχτά και κατά συνέπεια περιορίζουν τις κλίσεις στις στροφές.
Υπάρχουν επίσης επεμβάσεις στο αμάξωμα, με μπροστινό splitter, πλευρικά skirts, πλαστικά πάνω στους θόλους των τροχών και έναν νέο και πιο δυναμικό πίσω μέρος με διαφορετικό προφυλακτήρα. Το αυτοκίνητο κινείται με τροχούς των 18 ιντσών και διαθέτει διπλή απόληξη εξάτμισης, LED φώτα και ένα σαλόνι πιο σπορτίφ, με διαφορετικά καθίσματα τύπου μπάκετ και έναν πιο εντυπωσιακό διάκοσμο σε μαύρο και κόκκινο.
Η παραγωγή του θα ξεκινήσει προς τα τέλη της χρονιάς, ενώ οι πρώτες παραδόσεις θα γίνουν με το νέο έτος.
Γιάννης Σκουφής