Σύνδεση

BMW

Tο iX3 Concept αποκαλύπτει το πρώτο ηλεκτρικό SUV της BMW

Επίσημη παρουσίαση του BMW iX3 Concept στην έκθεση του Πεκίνου και όπως διαφαίνεται και από το όνομά του -το i θα μπαίνει από εδώ και στο εξής μπροστά από τις ονομασίες των μοντέλων της μάρκας με συμβατικούς κινητήρες για να χαρακτηρίσει τις ηλεκτρικές εκδοχές τους- δίνει μια αρχική εικόνα του πρώτου ηλεκτρικού SUV της γερμανικής εταιρείας.

Η οποία αρχική εικόνα δεν πρέπει να διαφέρει και πολύ από την τελική, ενώ σε σχέση με την Χ3 που παρουσιάστηκε πριν από λίγους μήνες η iX3 διαφοροποιείται και οπτικά. Κυρίως από το περίγραμμα των «νεφρών» της μάσκας της που είναι ένα ενιαίο και όχι δύο ξεχωριστά και κατά πάσα πιθανότητα θα υιοθετηθεί, ως άμεσο στοιχείο αναγνώρισης, και στο μοντέλο παραγωγής. Κάτι που δεν θα ισχύσει μάλλον για τον μπλε φωτισμό του, ενώ το ότι δεν υπάρχουν γρίλιες οφείλεται στις πιο μικρές ανάγκες ψύξης.

Φυσικά στο πίσω μέρος δεν υπάρχουν εξατμίσεις, διαφορετικός είναι και ο διαχύτης, ενώ ένα άλλο στοιχείο διαφοροποίησης είναι και το κάλυμμα για την σύνδεση του καλωδίου του φορτιστή στο εμπρός αριστερό φτερό.

Η BMW iX3 κινείται από την 5η κατά σειρά γενιά των ηλεκτρικών συστημάτων πρόωσης της BMW. Χαρακτηριστικό της είναι η ενοποίηση ηλεκτροκινητήρα, μετάδοσης και ηλεκτρονικών σε μια μονάδας καθώς και η δυνατότητα προσαρμογής της απόδοσης ανάλογα με τις ανάγκες. Παράλληλα έχει γίνει και μια σοβαρή προσπάθεια μείωσης του συνολικού όγκου αλλά και του βάρους του συστήματος πρόωσης, ενώ για την κατασκευή του δεν χρησιμοποιούνται σπάνιες γαίες, όπως περήφανα αναφέρει η γερμανική εταιρεία.

Οι μπαταρίες είναι τοποθετημένες στο δάπεδο, έχουν χωρητικότητα 70 kWh, φορτίζουν, χάρη και στο νέο ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου της διαδικασίας σε μόλις 30 λεπτά, αν συνδυαστούν με ταχυφορτιστή ισχύος 150 kW και εξασφαλίζουν αυτονομία που ξεπερνά, κατά WLTP, τα 400 χιλιόμετρα.

Η απόδοση του συστήματος φτάνει τα 200 kW ή αν προτιμάτε τους 270 ίππους.

Γιάννης Σκουφής

[ngg_images source=”galleries” container_ids=”4118″ display_type=”photocrati-nextgen_basic_thumbnails” override_thumbnail_settings=”0″ thumbnail_width=”120″ thumbnail_height=”90″ thumbnail_crop=”1″ images_per_page=”0″ number_of_columns=”0″ ajax_pagination=”1″ show_all_in_lightbox=”1″ use_imagebrowser_effect=”0″ show_slideshow_link=”0″ slideshow_link_text=”[Show as slideshow]” order_by=”sortorder” order_direction=”ASC” returns=”included” maximum_entity_count=”500″]

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

F1, Δοκιμές Μπαχρέιν: Η Red Bull παραχώρησε την πρώτη θέση στη Ferrari

F1

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Η Toyota κατηγορείται για παραποίηση στοιχείων σε κινητήρες diesel

Toyota