Σύνδεση

Audi

ΕΤΣΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ AUDI TT

Πρεμιέρα σε λίγες μέρες στη Γενεύη για το ολοκαινούργιο Audi TT, αλλά μέχρι τότε η γερμανική εταιρεία έδωσε στη δημοσιότητα τα πρώτα σκίτσα του. Ως ορεκτικό προφανώς, ενώ από αυτά μπορούμε να διαπιστώσουμε πως ναι μεν διατηρείται το βασικό και άμεσα αναγνωρίσιμο σχήμα, αλλά πλέον θα έχει περισσότερες γωνίες και ακμές. Φυσικά διατηρείται και η χαρακτηριστική μάσκα τραπέζιο, μόνο που πλέον θα έχει λίγο πιο μικρές διαστάσεις, ενώ τα φώτα θα είναι LED τόσο μπροστά όσο και πίσω. Μάλιστα αυτά της ημέρας θα υπογραμμίζουν το σπορ χαρακτήρα του νέου TT.

Από πλευράς δομής η βάση του δεν θα είναι άλλη από το πλαίσιο MQB, που σε αρκετά σημεία θα συνδυάζει ατσάλι και αλουμίνιο, θέτοντας νέα στάνταρ σύμφωνα με τους μηχανικούς της Audi αλλά και περιορίζοντας το βάρος που δεν θα ξεπερνά τα 1.260 κιλά. Σημαντική εξέλιξη το τελευταίο, ειδικά από τη στιγμή που οι εξωτερικές διαστάσεις θα είναι στα ίδια πλαίσια.

Από πλευράς κινητήρων η γκάμα θα περιλαμβάνει τέσσερα υπερ-τροφοδοτούμενα σύνολα. Μεταξύ αυτών οι 1.8 TFSI και 2.0 TFSI της νέας γενιάς με διπλό ψεκασμό και με 180 και 200 ίππους αντίστοιχα, που θα συνδυάζονται στάνταρ με χειροκίνητο 6άρι κιβώτιο και προαιρετικά με επίσης 6άρι DSG, που θα στέλνουν τη διαθέσιμη ροπή στους εμπρός τροχούς.

Η τετρακίνητη έκδοση του καινούργιου σπορ κουπέ της Audi –αυτήν αφορούν άλλωστε και τα σκίτσα- θα έχει γύρω στους 300 ίππους από το δίλιτρο TFSI, ενώ το 2015 θα ακολουθήσει το top TT RS, στο οποίο ο πεντακύλινδρος 2.5 TFSI, ριζικά αναβαθμισμένος, θα αποδίδει περίπου 360 ίππους. Παράλληλα για κάποιες αγορές, πιθανότατα μεταξύ αυτών και η Ελλάδα, θα είναι διαθέσιμος και ο diesel 2.0 TDI.

Το καινούργιο TT θα παραμείνει βέβαια 2+2 θέσεων, στην πορεία θα εμφανιστεί και το ρόουντστερ της νέας γενιάς, ενώ σε κάθε περίπτωση θα διαθέτει το καινούργιο ταμπλό με τον ψηφιακό πίνακα οργάνων που είχε παρουσιαστεί αυτόνομα στην έκθεση ηλεκτρονικών CES.

Ο πίνακας αυτός καθαυτός είναι στην ουσία μια μεγάλη οθόνη 12,3 ιντσών, που έχει δύο τρόπους απεικόνισης. Η μια είναι με την κλασική διάταξη ταχύμετρου και στροφόμετρου –virtual για την περίσταση- ενώ η άλλη είναι η λεγόμενη infotainment, όπου η βασική απεικόνιση είναι π.χ. ο χάρτης του συστήματος πλοήγησης ή ότι άλλο επιλέξει ο οδηγός.

Μια άλλη ενδιαφέρουσα καινοτομία είναι οι στρογγυλοί αεραγωγοί που μοιάζουν με αυτούς του Α3, αλλά ενσωματώνουν μικρές οθόνες που είναι τα χειριστήριά τους.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Το νέο Citroen C3 Aircross στην Ελλάδα – Πόσο κοστίζει

Featured

Το νέο Honda HR-V e:HEV στην Ελλάδα – Πόσο κοστίζει

Featured

Το Tesla Model 3 Long Range στην Ελλάδα – Πόσο κοστίζει

Featured

Το Bigster είναι η καινούργια ναυαρχίδα της Dacia

Dacia