Σύνδεση

Audi

ΝΕΟ AUDI TT TOY ΧΡΟΝΟΥ

Για το 2014 προγραμματίζεται η παρουσίαση του καινούργιου, 3ου κατά σειρά Audi TT. Οι δοκιμές του στο δρόμο και φυσικά στο Nuerburgring έχουν ξεκινήσει με εντατικούς ρυθμούς, ενώ σιγά σιγά αποκαλύπτονται κάποια στοιχεία και δεδομένα.

Έτσι λοιπόν το γεμάτο καμπύλες αμάξωμά του δεν θα μεταβληθεί σε τέτοιο βαθμό ώστε να αλλοιωθεί το πραγματικά ξεχωριστό του στυλ, ενώ φυσικά και θα διατηρηθεί η μεγάλη τραπεζοειδής μάσκα. Απλά στη νέα γενιά θα πλαισιώνεται από πιο στενούς προβολείς, ενώ γενικά πιο μικρά και στενά θα είναι και τα πίσω φώτα.

Σε αντίθεση με ότι συνήθως συμβαίνει στην αυτοκινητοβιομηχανία το καινούργιο ΤΤ δεν θα είναι μεγαλύτερο από το υπάρχον. Θα είναι εκεί στα 4,20 μέτρα, αλλά το μεταξόνιό του θα έχει πάρει πόντους και αντίστοιχα οι πρόβολοι θα έχουν χάσει. Η απάντηση στο ερώτημα πως γίνεται αυτό είναι MQB. Το νέο μεταβλητό πλαίσιο του ομίλου Volkswagen θα χρησιμοποιηθεί και στο καινούργιο TT, γεγονός που θα επηρεάσει θετικά και το χώρο στο εσωτερικό. Ναι μεν οι θέσεις θα παραμείνουν 2+2, αλλά θα υπάρχει μεγαλύτερη άνεση, ενώ το πορτμπαγκάζ θα ανέβει στα 300 λίτρα (750 αν πέσουν οι πλάτες των πίσω καθισμάτων. Όσο για το σχεδιασμό του ταμπλό θα ακολουθεί την ωραία, καθότι minimal, αισθητική του A3.

Μέχρι στιγμής δεν έχει γίνει κάτι γνωστό για τους κινητήρες του καινούργιου ΤΤ. Φυσικά το ενδιαφέρον εστιάζεται στη βάση, καθώς πιο ψηλά τα πράγματα είναι δεδομένα με τους TFSI των 1.800 και 2.000 κυβικών, που π.χ. στο Α3 αποδίδουν 180 και 300 ίππους (στο S3). Ίσως στα πλαίσια του downsizing η νέα γενιά του κουπέ της Audi με το Bauhaus στυλ κατέβει κάτω από τα 1.800 κυβικά της τρέχουσας. Άλλωστε τα 160 άλογα δεν απέχουν παρασάγγας από τα 140 του 1.4 TFSI με το σύστημα απομόνωσης των κυλίνδρων. Ούτε δεν μπορεί να μειωθεί η διαφορά. Και άλλωστε από τα 1.400 στα 1.800 κυβικά υπάρχει και ενδιάμεσο σκαλοπάτι…

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αυτό είναι το καινούργιο Lancia Ypsilon!

Featured

Πόσο κοστίζει το νέο Honda CR-V στην Ελλάδα;

Honda

Αυτή είναι η ανανεωμένη Skoda Octavia

Featured

To νέο Ford Puma είναι ακόμα καλύτερο

Featured