Σύνδεση

Audi

NEO AUDI R8, ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΜΕ V10 KAI ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΜΕ 610 ΑΛΟΓΑ

Δεν προλάβαμε να βάλουμε τη φωτογραφία που κατά πάσα πιθανότητα έδειχνε το νέο R8 και η Audi έσπευσε να την επιβεβαιώσει δίνοντάς την επίσημα στη δημοσιότητα, μαζί με άλλες και με τα πρώτα στοιχεία.

Τα οποία λένε πως το νέο R8 δεν θα κινείται από κάποιον σχετικά μικρό turbo, τουλάχιστον για την αρχή. Ο κινητήρας του θα είναι ο αναβαθμισμένος V10 των 5.200 κυβικών που στη στάνταρ εκδοχή του θα αποδίδει 540 άλογα και 540 Nm και στην πιο ισχυρή V10 Plus 610 ίππους και 560 Nm.

Ανάλογα αναβαθμισμένο είναι και το κιβώτιο S tronic των 7 σχέσεων, που στέλνει τη ροπή και στους τέσσερις τροχούς μέσω ενός ηλεκτρο- ϋδραυλικού πολύδισκου συμπλέκτη. Υπό κανονικές συνθήκες η ροπή περνά 100% στον πίσω άξονα (με μηχανικό διαφορικό που κλειδώνει πλήρως όταν χρειαστεί) και όταν το απαιτήσουν οι συνθήκες μπορεί να περάσει 100% στους εμπρός τροχούς. Από πλευράς επιδόσεων το στάνταρ R8 έχει 0-100 σε 3,5 δεύτερα (3,2 το Plus) και τελική 320 (330 στο Plus). Η μέση κατανάλωση είναι στα 11,8 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα (12,4 στο Plus) και η εκπομπή CO2 275 γραμμάρια το χιλιόμετρο (289 στο Plus).

Το καινούργιο R8 βασίζεται σε μία επίσης αναβαθμισμένη εκδοχή του πλαισίου ASF (Audi Space Frame) που συνδυάζει αλουμίνιο με CFRP ώστε το βάρος να είναι 50 κιλά πιο χαμηλό σε σχέση με το μοντέλο της 1ης γενιάς (συνολικά 1.555 κιλά για το στάνταρ και 1.454 για το Plus). Σύμφωνα με την Audi η ακαμψία του πλαισίου έχει αυξηθεί κατά 40 %, οι ζάντες των 20 ιντσών στο Plus συνδυάζονται με λάστιχα 245/30 μπροστά και 295/35 πίσω, ενώ τα δισκόφρενα είναι κεραμικά -στο απλό R8 υπάρχουν 19άρες μπροστά ζάντες με λάστιχα 245/35 και 295/35 πίσω και συμβατικά χαλύβδινα φρένα. Σε σχέση με τη Lamborghini Huracan στην οποία βασίζεται, το νέο R8 έχει πιο μεγάλο μεταξόνιο και πιο φαρδιά μετατρόχια, κι αυτό παρόλο που τα δύο αυτοκίνητα βασίζονται στο ίδιο πλαίσιο.

Οπτικά, το V10 Plus –το κόκκινο των φωτογραφιών μας- ξεχωρίζει κυρίως από τα πιο τονισμένα αεροδυναμικά του βοηθήματα και την πίσω σταθερή αεροτομή. Από κει και πέρα υπάρχει ένα πιο φουσκωμένο καπό, οι στάνταρ προβολείς είναι LED και οι laser -αυτοί που είχαμε δει στο R8 LMX- εξτρά, ενώ η μεγάλη μάσκα με τις πλευρικές εισαγωγές προσδιορίζει αισθητικά το νέο σπορ Audi. Το πίσω μέρος είναι εξίσου εντυπωσιακό με τα LED σώματα να ξεχωρίζουν και τον μεγάλο διαχύτη να πλαισιώνεται από τις τραπεζοειδείς απολήξεις της εξάτμισης.

Στο εσωτερικό επικρατεί η οδηγοκεντρική άποψη με τα ολοκαίνουργια μπάκετ και τον πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων με την οθόνη 12,3’’ που είδαμε για πρώτη φορά στο νέο TT. Οι υποψήφιοι αγοραστές θα έχουν να επιλέξουν ανάμεσα σε συνδυασμό δέρματος- alcantara και φουλ δέρμα, ενώ το ηχοσύστημα των 500 Watt της Bang & Olufsen είναι προαιρετικό.

Οι πωλήσεις του νέου Audi R8 θα ξεκινήσουν το καλοκαίρι, ενώ οι τιμές του στη Γερμανία ξεκινούν από τις 165.000 ευρώ για το απλό και από τις 187.40 ευρώ για το R8 V10 Plus.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Ξέρετε πόσο καίει μια Bugatti Chiron;

Bugatti

Δείτε πως είναι στο εσωτερικό του βυθισμένου πλοίου της Hyundai που μετέφερε αυτοκίνητα (Video)

Featured

Αυτό θα είναι το νέο τζιπ του Ελληνικού Στρατού; Αντικαταστάτης αυτών της Mercedes;

Featured

Tρελή ζήτηση για ένα Toyota RAV4 με αμερικάνικo στυλ της δεκαετίας του ’80

Featured

Video- δοκιμή: νέο Hyundai Tucson







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup