Όπως δείχνουν τα πράγματα τα ηλεκτρικά turbo θα γνωρίσουν στο άμεσο μέλλον περίοδο δόξας. Έτσι μετά τη Mercedes, που όπως έχουμε γράψει εξετάζει τη συγκεκριμένη λύση για τη νέα A45 AMG των 1.600 κυβικών και η Audi θα παρουσιάσει του χρόνου το νέο SQ7 με τον e-turbo V8 των 4.000 κυβικών.
Παράλληλα οι φήμες λένε πως κάτι αντίστοιχο θα γίνει και με το R8 και μια εισαγωγική εκδοχή του. Εδώ ο κινητήρας θα είναι κατά πάσα πιθανότητα ο 5κύλινδρος των 2.500 κυβικών της μάρκας, ο οποίος με τη βοήθεια του ηλεκτρικού turbo θα ξεπερνά τα 354 άλογα που αποδίδει ο V6 TFSI των 3.000 κυβικών των καινούργιων S4.
Το βέβαιο πάντως είναι πως θα υπάρξει μικρότερη έκδοση του κορυφαίου σπορ Audi, η οποία αν δεν είναι 5κύλινδρη θα είναι V6. Χρονικά αυτά προσδιορίζεται προς το 2017, ενώ πιο νωρίς, πιθανότατα κατά τη διάρκεια του 2016, θα έχει παρουσιαστεί το R8 Spyder με το V10 των 5.200 κυβικών και των 540 ίππων.
Γιάννης Σκουφής
