Σύνδεση

BMW

Οι BMW i4 και iX είναι ηλεκτρικά νέας γενιάς

Η BMW έχει προγραμματίσει λεπτομερώς τη μετάβασή της στην ηλεκτροκίνηση. Έτσι προς τα τέλη του 2025 θα παρουσιάσει, στα πλαίσια του 3ου σταδίου του προγράμματός της, τη Neue Klasse.

Από το όνομά της -Neue Klasse ονομάζονταν οι 02 που τη δεκαετία του ’60 έδωσαν νέα ώθηση στη BMW- φαίνεται το ειδικό της βάρος για το μέλλον της BMW, ενώ μέχρι τότε οι Βαυαροί παρουσιάζουν νέα ηλεκτρικά μοντέλα.

Με πρώτο και καλύτερο το iX, ένα πλήρως ηλεκτρικό SUV με διαστάσεις ανάλογες αυτές της X5 -το μήκος του προσεγγίζει τα 5,0 μέτρα- νέο πλαίσιο που αποτελεί συνδυασμό χωροδικτυώματος και αλουμινίου και συνθετικών υλικών με ενίσχυση από ανθρακόνημα και δύο τετρακίνητες εκδόσεις.

Η iX xDrive40 έχει συνδυαστική απόδοση 326 ίππων και μπαταρία 76,6 kWh που εξασφαλίζει μια αυτονομία 423 χιλιομέτρων. Η μέχρι στιγμής κορυφαία έκδοση -αναμένεται και η iX M60 που φημολογείται πως θα έχει 600 ίππους- η iX xDrive50 δεν έχει μόνο πιο πολλούς ίππους, 523 για την ακρίβεια, αλλά και μεγαλύτερη μπαταρία 111,5 kWh που μάλιστα έχει τη δυνατότητα και ταχύτερης φόρτισης. Εδώ η αυτονομία φτάνει τα 630 χιλιόμετρα, ενώ το 0-100 είναι υπόθεση μόλις 4,6 δευτερολέπτων.

Πέρα από εξελιγμένο σύστημα πρόωσης, με βαθμό απόδοσης που φτάνει το 93%, η iX έχει και εξελιγμένα συστήματα υποβοήθησης, καθώς και μια κυρτή οθόνη στην οποία συνδυάζονται ο ψηφιακός πίνακας οργάνων και η οθόνη αφής του συστήματος infotainment.

Όλα αυτά τα συστήματα υιοθετούνται και στην i4, που είναι η ηλεκτρική έκδοση της σειράς 4 Grand Coupe. Και εδώ οι εκδόσεις είναι δύο, με την εισαγωγική i4 eDrive40 να είναι πισωκίνητη, με συνδυαστική απόδοση 340 ίππων και μπαταρία 84 kWh που εξασφαλίζει αυτονομία 590 χιλιομέτρων.

Το πιο ενδιαφέρον εδώ είναι η τιμή της, η οποία είναι 54.850 ευρώ και με την επιδότηση του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά» διαμορφώνεται στις 48.850 ευρώ. Αυτό σημαίνει πως είναι πιο προσιτή από την αντίστοιχης ισχύος σειρά 4.

Το ίδιο ισχύει και για την top i4 M50, που είναι τετρακίνητη με 544 ίππους (συνδυαστικά), έχει αυτονομία 510 χιλιομέτρων με την ίδια μπαταρία των 84 kWh και κοστίζει 69.750 ευρώ. Που είναι περίπου τα μισά σε σχέση με τις αντίστοιχης ισχύος M3 και M4 Competition, ενώ πιο προσιτές σε σχέση με τις αντίστοιχες Χ5 είναι και οι δύο iX, που είναι άμεσα διαθέσιμες -οι πωλήσεις της i4 θα ξεκινήσουν το 2022- και κοστίζουν από 86.450 και 109.950 ευρώ αντίστοιχα.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Renault 5 E-Tech: Ρετρό εμφάνιση με ηλεκτρικό υπόβαθρο

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured