Σύνδεση

Audi

Nέες έρευνες στην Audi για το σκάνδαλο με τους diesel

Σε νέες περιπέτειες βρίσκεται η Audi ύστερα από απόφαση της εισαγγελίας του Μονάχου να επεκτείνει τις έρευνες γύρω από το σκάνδαλο με τους κινητήρες diesel. Στη νέα εισαγγελική έρευνα η γερμανική εταιρία φέρεται να έχει πλαστογραφήσει αριθμούς πλαισίου και πρωτόκολλα εκπομπών ρύπων για τα αυτοκίνητά της που προορίζοντας για τη Νότια Κορέα.

Πιο συγκεκριμένα, για να πετύχει την άδεια κυκλοφορίας των αυτοκινήτων της στην συγκεκριμένη χώρα, η Audi πλαστογραφούσε ήδη από το 2013 αριθμούς πλαισίου και μετρήσεις εκπομπών ρύπων και κατανάλωσης. Με βάση αυτά τα αποτελέσματα έπαιρναν την άδεια κυκλοφορίας στην αγορά της Νότιας Κορέας.

Όλα αυτά έχουν προκύψει από εσωτερική έρευνα μέσα στην Audi από το 2016, τα στοιχεία της οποίας περιήλθαν στα χέρια της εισαγγελίας του Μονάχου, ύστερα από αστυνομική έφοδο στα κεντρικά της εταιρίας τον περασμένο χρόνο. Όπως αναφέρει η εφημερίδα Süddeutsche Zeitung οι έρευνες τις εισαγγελίας του Μονάχου αφορούν τρεις συνεργάτες της Audi και όχι μέλη του διοικητικού συμβουλίου. Αν και ήταν ενήμερη, η διοίκηση της εταιρείας δεν ήταν υποχρεωμένη να ενημερώσει την εισαγγελία.

Η πρώτη αντίδραση της Audi ήταν ότι το 2016 είχε μιλήσει με τις αρχές της Νότιας Κορέας, και ότι στην συνέχεια έγιναν οι σχετικές δίκες και υπήρξαν καταδίκες για ντόπιους συνεργάτες που είχαν εμπλακεί. Πάντως η Εισαγγελία αναζητά πλέον και συνεργούς μέσα στην Γερμανία ανεξάρτητα από το τι έγινε με την υπόθεση στη Νότια Κορέα.

Οι αυστηρότεροι έλεγχοι που γίνονται και οι δικαστικές περιπέτειες έχουν φέρει την Audi σε δυσχερή θέση, με μείωση των πωλήσεων κατά 22% μέσα στον Σεπτέμβριο. Και αυτό γιατί τουλάχιστον τα 2/3 των αυτοκινήτων της δεν έχουν ακόμα περάσει το νέο στάνταρ WLTP. Πάντως στην Αudi αισιοδοξούν και θεωρούν ότι μέχρι τέλος του χρόνου όλα τα μοντέλα της θα είναι μέσα στα πλαίσια που θέτει το WLTP.

Γιάννης Σκουφής

Πηγή: Deutche Welle

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Η Mustang με τον κινητήρα του Ford Focus RS, 335 ίππους και 0-100 κάτω από 5,0 δεύτερα

Featured

Αυτό είναι το νέο πιο μικρό και προσιτό SUV της Hyundai, το Venue

Featured

Το πολύ ενδιαφέρον HabaNiro θα μπορούσε να είναι ένα μελλοντικό Niro;

Featured

Νέα Mercedes GLB: αυτή είναι η μίνι G-Class. Από 1.330 κ.εκ., με 7 θέσεις και τόσο μεγάλη όσο η GLC

Featured




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Διαφήμιση
Newsletter Signup