Σύνδεση

BMW

Νέες BMW X3 & X4 M με τον κινητήρα της καινούργιας Μ3 και έως 510 ίππους

Διαδικτυακή πρεμιέρα σε λιγότερο από ένα μήνα από την εμφάνισή τους στην  έκθεση της Γενεύης για τις καινούργιες κορυφαίες σπορ εκδόσεις των μεσαίων SUV της BMW, της X3 Μ και της X4 M. Οι οποίες όπως φαίνεται και από την ονοματολογία τους δεν ανήκουν στα M Performance μοντέλα αλλά στα καθαρόαιμα M. Τόσο μάλιστα που είναι και αυτά που αποκτούν πρώτα τον ολοκαίνουργιο εξακύλινδρο σε σειρά των 3.000 κυβικών με τα διπλά turbo που θα κινεί και τις καινούργιες Μ3 και Μ4.

Ο νέος κινητήρας δεν έχει τίποτα κοινό με αυτόν της X3 M40i, ούτε και σε ότι αφορά τη διάμετρο και τη διαδρομή του, ενώ η απόδοσή του στην στάνταρ εκδοχή του φτάνει τους 480 ίππους και τα 600 Nm στις μόλις 2.600 σ.α.λ. και τους 510 ίππους στην έκδοση Competition. H τελευταία μάλιστα φτάνει τα 285 χλμ./ ώρα, ενώ η στάνταρ έκδοση περιορίζεται στα 250 χλμ./ ώρα και με το προαιρετικό Drivers Package φτάνει τα 280. Εξίσου εντυπωσιακά και τα νούμερα για το 0-100 που είναι 4,2 και 4,1 δεύτερα αντίστοιχα.

[ngg src=”galleries” ids=”4517″ display=”basic_thumbnail”]Ενδιαφέρον είναι πως οι μέγιστες στροφές του συγκεκριμένου κινητήρα είναι 7.200, νούμερο ιδιαίτερα υψηλό για υπερτροφοδοτούμενο σύνολο. Το οποίο για την περίσταση συνδυάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο M με 8 σχέσεις, την τετρακίνηση M xDrive που έχει πολλά κοινά με αυτήν της M5 και εμπλέκει τους εμπρός τροχούς μόνο αν οι πίσω είναι στο όριό τους σε ότι αφορά την πρόσφυση και πίσω μπλοκέ διαφορικό Μ. Φυσικά τις επεμβάσεις των μηχανικών της M GmbH έχει δεχθεί τόσο το σύστημα διεύθυνσης όσο και η ανάρτηση με τα ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ.

Το αμάξωμα έχει δεχθεί ενισχύσεις σε αρκετά σημεία προκειμένου να αυξηθεί η ακαμψία του, ενώ το συνολικό βάρος φτάνει σχεδόν τους 2 τόνους, για την ακρίβεια 1.970 κιλά, για την X3 M.

Οι πωλήσεις και των δύο νέων προσθηκών στη γκάμα των μοντέλων Μ θα ξεκινήσουν το φθινόπωρο, ενώ οι τιμές τους στη Γερμανία θα ξεκινούν από τις 84.900 ευρώ για την X3 M και από τις 87.100 για την X4 M, ενώ οι εκδόσεις Competition θα είναι 8.500 ευρώ πιο ακριβές. Στην Ελλάδα θα σπάνε χαλαρά το φράγμα των 100.000 ευρώ, πιθανότατα και των 120.000.

Γιάννης Σκουφής

[ngg src=”galleries” ids=”4518″ display=”basic_thumbnail”]

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Renault 5 E-Tech: Ρετρό εμφάνιση με ηλεκτρικό υπόβαθρο

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured