Σύνδεση

Featured

Το νέο Audi A6 Avant είναι κομψό και άνετο

H Audi δεν έχασε καιρό και έτσι λίγες μέρες μετά την επίσημη πρεμιέρα της λιμουζίνας A6 στην έκθεση της Γενεύης παρουσίασε και το αντίστοιχο στέισον, που παραδοσιακά ονομάζεται Avant. Μάλιστα σε ότι αφορά τις συνολικές πωλήσεις του μοντέλου το Avant είναι σαφώς πιο σημαντικό, μιας και του αναλογεί το 60%.

Σε σχέση με την προηγούμενη γενιά το καινούργιο A6 Avant έχει πλέον οροφή με μικρότερη κλίση στο πίσω μέρος της -έτσι και αλλιώς μέχρι τη μεσαία κολώνα δεν υπάρχουν αλλαγές σε σχέση με τη λιμουζίνα- καθώς και ένα πιο κάθετο πίσω μέρος. Ο συνδυασμός και των δύο έχει αυξήσει τη χωρητικότητα του χώρου αποσκευών στα 565 λίτρα στην 5θέσια διάταξη τα οποία μπορούν να γίνουν μέχρι και 1.680 αν αναδιπλωθούν τα πίσω καθίσματα.

Μια λεπτομέρεια που έχει ενδιαφέρον είναι πως για πρώτη φορά σεντάν και στέισον έχουν ίδια πίσω φώτα.

Διαφοροποιήσεις δεν υπάρχουν ούτε στον εσωτερικό διάκοσμο, που προσδιορίζεται κατά κύριο λόγο από τις δύο οθόνες αφής στο ταμπλό. Αυτή των 10,1 ιντσών του συστήματος infotainment και αυτήν των 8,6 ιντσών, που βρίσκεται πιο χαμηλά και αφορά τον έλεγχο του συστήματος κλιματισμού.

Φυσικά το παρόν δίνουν και όλα τα συστήματα υποβοήθησης, συνολικά 39, καθώς και οι πλήρεις δυνατότητες διασύνδεσης smartphones.

To καινούργιο A6 Avant θα είναι αρχικά διαθέσιμο με τρεις diesel και έναν κινητήρα βενζίνης, με τους εξακύλινδρους να έχουν ήπια υβριδική υποβοήθηση και ηλεκτρικό κύκλωμα 48V. Ο βασικός πετρελαιοκινητήρας είναι ο 2.0 TDI με 204 ίππους και κινητήριους τροχούς τους εμπρός, ενώ ακολουθούν οι δύο V6 3.0 TDI με 231 και 286 ίππους και τετρακίνηση quattro. Το σύνολο βενζίνης είναι ο V6 3.0 TFSI με 340 ίππους και σε αντίθεση με τους δύο V6 TDI που έχουν συμβατικό αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων έχει διπλού συμπλέκτη με 7 σχέσεις.

Ενδιαφέρον είναι πως το σύστημα start stop σβήνει τον κινητήρα από τα 22 χλμ./ ώρα και τον επανεκκινεί αν υπάρχει ανάγκη από τα 7 χλμ./ ώρα, καθώς πως είναι διαθέσιμη, με επιπλέον χρέωση και τετραδιεύθυνση.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

H 1.200 turbo των 100 ίππων είναι η πιο ισορροπημένη έκδοση του ολοκαίνουργιου Peugeot 208

Featured

Δείτε πόσο κοστίζει το νέο Peugeot 2008 στη Γερμανία

Featured

Πόσο κοστίζουν τα Scala και Kamiq της Skoda που καταναλώνουν το φτηνό φυσικό αέριο;

Featured

Η BMW “μαγείρευε” τις πωλήσεις της στην αγορά των ΗΠΑ(;)

BMW




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup