Σύνδεση

Featured

Nέα Rolls-Royce Ghost: μεγαλύτερη, πολυτελέστερη, ακριβότερη

Μετά από μία σειρά διαρροών και φημών, τελικά ήρθε η ώρα για τα πλήρη αποκαλυπτήρια της νέας Rolls-Royce Ghost. Μία νέα Ghost η οποία όπως φαίνεται από τις φωτογραφίες έχει γίνει πολύ πιο ελκυστική αισθητικά ενώ παράλληλα έχει αποκτήσει πολλές νέες τεχνολογίες ενώ έχει μεγαλώσει και αρκετά σε διαστάσεις.

Κάτω από τις επιβλητικές λαμαρίνες βρίσκεται το ίδιο αλουμινένιο πλαίσιο με την Phantom και την Cullinan, όμως για την Ghost πολλά πράγματα έχουν αλλάξει και έχουν προστεθεί επιπλέον ενισχύσεις έτσι ώστε να μπορεί να ανταποκριθεί στην φήμη αλλά και τις απαιτήσεις του ιδιαίτερα ελιτίστικου κοινού που την αγοράζει.

Κάτω από το εμπρός καπό βρίσκεται ο κλασικός διπλά υπερ- τροφοδοτούμενος V12 των 6.750 κυβικών με απόδοση 571 ιππους και 850 Nm. Η εταιρεία υποστηρίζει ότι το μεγαλύτερο μέρος αυτής της ροπής αποδίδεται από μόλις τις 1.600 στροφές και μέσα σε όλες τις υπόλοιπες αλλαγές σε σχέση με τον προηγούμενο κινητήρα υπάρχει και ειδική μέριμνα ώστε να ακούγεται όσο το δυνατόν λιγότερο μέσα στην καμπίνα.

Ο κινητήρας είναι τοποθετημένος πίσω από τον εμπρός άξονα εξασφαλίζοντας κατανομή βάρους 50:50. Η μετάδοση της κίνησης γίνεται σε όλους τους τροχούς μέσω ενός κιβωτίου 8 σχέσεων της ZF το οποίο περιλαμβάνει και το σύστημα Satellite Aided Transmission το οποίο μέσω του GPS και των στοιχείων που λαμβάνει για το ανάγλυφο του δρόμου εμπρός, μπορεί να επιλέγει την κατάλληλη σχέση για τις επερχόμενες στροφές ή ευθείες. H Ghost διαθέτει επίσης και σύστημα τετραδιεύθυνσης.

Ένα νέο στοιχείο που διαθέτει η Ghost είναι η Planar Suspension System, μία ανάρτηση η οποία έχει πίσω της δέκα χρόνια εξέλιξης και δοκιμών και χρησιμοποιεί εκτός των άλλων και κάμερες ώστε να “διαβάζει” τον δρόμο εμπρός και να προετοιμάζει την ανάρτηση για κάθε αλλαγή στο οδόστρωμα. Η τεχνολογία αυτή βελτιώνει ακόμα περισσότερο την άνεση της πνευματικής ανάρτησης Magic Carpet Ride η οποία είναι ιδιαίτερα εξελιγμένη και συνδυάζεται και με τα υπόλοιπα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου ώστε να εξασφαλίζει την μέγιστη δυνατή άνεση στους επιβάτες.

Η είσοδος στο σαλόνι ήταν πάντα ένα εντυπωσιακό στοιχείο για κάθε Rolls-Royce και έτσι και στη νέα Ghost χρειάζεται ένα απλό άγγιγμα για να ανοίξει αυτόματα η πόρτα η οποία και κλείνει μόνη της με ηλεκτρο- υδραυλικό μηχανισμό. Σε σύγκριση με την απερχόμενη Ghost το μήκος έχει μεγαλώσει κατά 89 χιλιοστά στα 5,546 μέτρα και είναι και πιο πλατιά κατά 30 χιλιοστά, -συνολικά 1,978 μέτρα. Το μεταξόνιο είναι 3.295 χιλιοστά, κάτι που σημαίνει ότι οι χώροι για τους πίσω επιβάτες είναι πραγματικά τεράστιοι.

Σε ότι αφορά το σαλόνι, η Rolls-Royce έχει δώσει τεράστια έμφαση στην απόλυτη απομόνωση του εξωτερικού περιβάλλοντος και του δρόμου από τους επιβάτες. Η σχεδίαση είναι λιγότερο “φορτωμένη” σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο ακολουθώντας πιο μινιμαλιστικούς δρόμους. Υπάρχουν αρκετές αλλαγές στο ταμπλό και την κεντρική κονσόλα, που θυμίζουν αρκετά την Phantom και την Cullinan, όμως εδώ η πολυτέλεια και τα υλικά που χρησιμοποιούνται είναι στον υπερθετικό βαθμό ψαγμένα και άψογα δεμένα μεταξύ τους.

Στην κεντρική κονσόλα υπάρχει το τελευταίο σύστημα infotainent της εταιρίας (κάτι μεταξύ του BMW iDrive με γραφικά που να ταιριάζουν στο προφίλ της Rolls-Royce) ενώ για πρώτη φορά η Ghost αποκτά ψηφιακό πίνακα οργάνων με ένα vintage πάντως σχεδιασμό. Ένα εντυπωσιακό στοιχείο πάντως είναι η ενσωμάτωση μέσα στην μπάρα που διατρέχει το ταμπλό περί τα 850 μικρά led τα οποία όταν εκκινήσει το αυτοκίνητο δημιουργούν ένα πολύ εντυπωσιακό εφέ.

Σε ότι αφορά την σχεδίαση του αμαξώματος, η εμφάνισή της είναι αρκετά οικεία για τους φίλους της εταιρίας, αλλά έχει και πολλά νέα στοιχεία όπως τα 20 LED που βρίσκονται μέσα στην γρίλια και δημιουργούν μία πολύ εντυπωσιακή εικόνα της μάσκας τη νύχτα. Εξίσου εντυπωσιακά είναι και τα φωτιστικά σώματα εμπρός από LED και laser ενώ και πίσω η όλη αισθητική έχει γίνει πιο μοντέρνα και πιο ανάλαφρη.

Σε ότι αφορά τον εξοπλισμό είναι προφανές ότι θα διαθέτει τα πάντα-όλα από το οπλοστάσιο της εταιρίας και της μαμάς BMW, ενώ όπως συμβαίνει πάντα με τα μοντέλα της εταιρίας, θα υπάρχει ένας ατελείωτος κατάλογος για να φτιάξει κανείς την δική του Ghost με βάση το προσωπικό του γούστο. Κάτι που όπως είναι φυσικό πληρώνεται ακριβά, ανεβάζοντας την τιμή του αυτοκινήτου πολλές φορές πολύ πάνω από τις περίπου 275.000 ευρώ που θα είναι η αρχική του τιμή στην Ευρώπη.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Του είπαν πως τα Jeep πάνε παντού και αυτός το πήρε τοις μετρητοίς (Video)

Featured

Πόσο κοστίζει το Τoyota Yaris GR, η παραγωγή του οποίου είναι high tech, στην Ελλάδα; (Video)

Featured

Από πόσα ξεκινά το νέο Hyundai i20;

Featured

Απίστευτο ατύχημα με Nissan Navara που μπήκε ανάποδα σε αυτοκινητόδρομο (Video)

Nissan







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup