Οργασμός ιδεών και πρότζεκτ στην Porsche, μιας και εκτός από τους νέους 4κύλινδρους για το βασικό μοντέλο οι μηχανικοί της μάρκας εξελίσσουν και έναν επίπεδο 8κύλινδρο σε διάφορες εκδοχές, ο οποίος κατά πάσα πιθανότητα θα παρουσιαστεί μαζί με ένα νέο μοντέλο που θα ανταγωνίζεται τη Ferrari 458 Italia.
Ο βασικός λόγος για την επιλογή του 8κύλινδρου είναι ότι ο 6κύλινδρος boxer τείνει σιγά σιγά στα όριά του, κάτι που έγινε ιδιαίτερα έντονα με τις πυρκαγιές που εκδηλώθηκαν στην εκδοχή του των 3.800 κυβικών που κινεί την GT3.
Τα πρώτα στοιχεία λένε πως ο 8κύλινδρος θα έχει χωρητικότητα τη βέλτιστη θερμοδυναμική ανά κύλινδρο, άρα συνολικά 4.000 κυβικά, ενώ με τη βοήθεια τετραπλού turbo –ένα διπλό ανά σειρά κυλίνδρων- θα φτάνει πάνω κάτω τα 600 άλογα και τα 550 Nm.
Οι συμπληρωματικές πληροφορίες λένε πως η αισθητική του νέου μοντέλου θα μοιάζει με αυτήν της 918 Spyder, ενώ θα χρησιμοποιούνται κατά κόρον συνθετικά υλικά και αλουμίνιο για λόγους μείωσης του βάρους. Η παρουσίαση της νέας Porsche, που μπορεί και να λέγεται 988 προσδιορίζεται για το 2017.
Γιάννης Σκουφής