Σύνδεση

Featured

Με την 911 Sport Classic η Porsche θυμάται το ένδοξο παρελθόν της

Η νέα 911 Sport Classic , είναι το δεύτερο από τα τέσσερα συλλεκτικά μοντέλα που θα παρουσιάσει η Porsche στα πλαίσια του Heritage Design Strategy.

Συνολικά, θα κατασκευαστούν μόλις 1.250 μονάδες, που θα αναβιώνουν το στυλ των δεκαετιών του ‘60 και του ‘70. Άλλωστε όπως και το προηγούμενο αντίστοιχο μοντέλο που είχε παρουσιαστεί το 2009, η 911 Sport Classic εμπνέεται από την αρχέτυπη 911 (1964-1973) καθώς και από την 911 Carrera RS 2.7 του 1972.

Το πιο φαρδύ αμάξωμα -όπως αυτό των 911 turbo- η χαρακτηριστική και ιστορική σταθερή αεροτομή ducktail (ουρά πάπιας) των Carrera RS 2.7 και η γνώριμη double-bubble οροφή υπογραμμίζουν την ιδιαιτερότητα της νέας 911 Sport Classic.

Όπως δε έγινε και με την πρώτη γενιά (997) της 911 Sport Classic οι σχεδιαστές εμπνεύστηκαν για το χρώμα του αμαξώματος από την ιδιαίτερη γκρι απόχρωση των πρώτων 356, ενώ δυο βαμμένες λωρίδες σε ανοιχτόχρωμο Sports Grey, διατρέχουν το καπό, την οροφή και την πίσω αεροτομή.

Στο εσωτερικό, το ρετρό στοιχείο εξασφαλίζεται από το καρό ύφασμα Pepita που καλύπτει τις επενδύσεις στις πόρτες και το κεντρικό τμήμα των καθισμάτων.

Η 911 Sport Classic κινείται από τον bi-turbo boxer των 3.700 κυβικών ο οποίος αποδίδει 550 ίππους που καταλήγουν στους πίσω τροχούς μέσω ενός χειροκίνητο κιβωτίου 7 σχέσεων. Αυτό σημαίνει πως πρόκειται για την πιο ισχυρή 911 με χειροκίνητο κιβώτιο.

Μάλιστα το κιβώτιο μπορεί να ανεβάζει δηλαδή στιγμιαία τις στροφές του κινητήρα σε κάθε κατέβασμα (auto blip), ενώ η στάνταρ απορ ανάρτηση είναι ειδικά φτιαγμένη για το συγκεκριμένο μοντέλο. 

Η ανάρτηση, προέρχεται από τις 911 turbo και 911 GTS, με στάνταρ το PASM (Porsche Active Suspension Management), σπορ ρυθμίσεις και μειωμένη κατά 10 χιλιοστά απόσταση από το έδαφος.

Ενδιαφέρον είναι πως η Porsche Design, δημιούργησε ειδικά για τους αγοραστές της συλλεκτικής 911, έναν χρονογράφο που ενσωματώνει αρκετές λεπτομέρειες που χαρακτηρίζουν και την νέα 911 Sport Classic.  

Η Porsche 911 Sport Classic, είναι διαθέσιμη για άμεσες παραγγελίες με την τιμή αγοράς να ξεκινά στη Γερμανία από τις 272.714 ευρώ.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Renault 5 E-Tech: Ρετρό εμφάνιση με ηλεκτρικό υπόβαθρο

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured