Σύνδεση

Featured

Η Porsche 911 Dakar αφήνει την άσφαλτο!

Επίσημη παρουσίαση λοιπόν για την 911 Dakar, την off road εκδοχή της εμβληματικής Porsche, με την οποία η γερμανική εταιρεία θυμίζει, κατά κάποιον τρόπο, τη νίκη της στο ομώνυμα ράλι το 1984.

Σε σχέση με τις στάνταρ, τις ασφάλτινες εκδοχές της 911 η Dakar έχει σταθερή αεροτομή -οι μηχανικοί της Porsche σωστά απέφυγαν τον πολύπλοκο μηχανισμό της αναδιπλούμενης- από CFK (συνθετικό υλικό ενισχυμένο από ανθρακονήματα, ενώ από το ίδιο υλικό είναι και το εμπρός καπό) και φουσκώμενα φτερά.

Επίσης έχει ποδιές από ανοξείδωτο χάλυβα μπροστά, πίσω και στα μαρσπιέ, ενώ υπάρχει να αντίστοιχο πλέγμα στην εισαγωγή αέρα. Στα εξτρά υπάρχει μια σχάρα που πολλαπλασιάζει το περιπετειώδες look και έχει και παροχή ρεύματος για προβολείς καθώς και μια βαφή -το στάνταρ χρώμα είναι το πράσινο- που με 26 χιλιάδες και κάτι ευρώ κάνει την 911 Dakar να μοιάζει με το πάλαι ποτέ αγωνιστικό.

Μάλιστα μπορεί να έχει και νούμερο εκκίνησης (από το 1 έως το 999) ενώ στο εσωτερικό υπάρχει παντού αλκαντάρα. Επίσης υπάρχουν και μπάκετ καθίσματα αλλά όχι και πίσω θέσεις, καθώς εκεί έχουν τοποθετηθεί ενισχύσεις για την αύξηση της ακαμψίας.

Η 911 Dakar βασίζεται στην τετρακίνητη Carrera 4, ενώ ο boxer των 3.000 κυβικών με τα διπλά turbo είναι αυτός της GTS με τους 480 ίππους και τα 570 Nm. Που εξασφαλίζει ένα 0-100 σε 3,5 δεύτερα και μια τελική 240 χλμ./ ώρα.

Φυσικά αλλαγές υπάρχουν και στην ανάρτηση. Σε σχέση με τις ασφάλτινες 911 η απόσταση από το έδαφος έχει αυξηθεί κατά 50 χιλιοστά, ενώ αν υπάρχει ανάγκη μπορεί να ανέβει και άλλα 30 χιλιοστά, το σύνολο 80.

Αυτό γίνεται με την επιλογή του προγράμματος Offroad και στην περίπτωση αυτή η 911 Dakar μπορεί να κινηθεί ακόμα και με 170 χλμ./ ώρα. Το δεύτερο ειδικό πρόγραμμα είναι το Rallye στο οποίο η περισσότερη ροπή καταλήγει στους πίσω τροχούς, ενώ υπάρχει και Rallye Launch Control για γρήγορες εκκινήσεις και εκτός ασφάλτου.

Αν ενδιαφέρεστε -πρέπει να βιαστείτε γιατί θα κατασκευαστούν μόλις 2.500-μπορείτε ήδη να παραγγείλετε την 911 Dakar, για την οποία η Porsche θα σας ζητήσεις στη Γερμανία το λιγότερο 222.022 ευρώ.  

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Hyundai i10 1.0 Ν-Line: Ελιξήριο νεότητας και οδηγικής ευχαρίστησης

Featured

Θα υπάρξει και έκδοση κουπέ της Alfa Romeo Tonale;

Alfa Romeo

Δοκιμή: Citroën ë-C4 C-Cross

Citroen

Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο των 10.000 ευρώ

Featured

Hyundai i20 N







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup