Σύνδεση

Mercedes-Benz

Νέα Mercedes S-Class: πρώτες φωτογραφίες με το εσωτερικό της να κλέβει την παράσταση

Η S-Class είναι, με βάση τα νούμερα των πωλήσεών της, με διαφορά η πιο επιτυχημένη λιμουζίνα πολυτελείας στον κόσμο και έτσι κάθε νέα γενιά της είναι σημαντική. Όχι μόνο για τη συγκεκριμένη κατηγορία αλλά και για τα άλλα, τα πιο φτηνά μοντέλα της Mercedes, στα οποία στην πορεία εφαρμόζονται οι τεχνολογίες που κάνουν το ντεμπούτο τους σε αυτήν.

Η νέα S-Class λοιπόν, πρόκειται συνολικά για την 11η γενιά της, θα παρουσιαστεί επίσημα το Σεπτέμβριο. Τότε θα ανοίξει και η λίστα των παραγγελιών της, ενώ οι πωλήσεις θα ξεκινήσουν το Νοέμβριο. Ήδη πάντως έχουν διαρρεύσει κάποιες φωτογραφίες της, οι οποίες εκτός από τη μάσκα και το πίσω μέρος της δείχνουν και το εσωτερικό της.

Το τελευταίο θα διαφοροποιείται ριζικά σε σχέση με αυτό της τρέχουσα γενιάς, καθώς η οθόνη του συστήματος infotainment που τώρα βρίσκεται δίπλα σε αυτή του πίνακα οργάνων αποτελώντας ένα ενιαίο οπτικά σύνολο, καταργείται. Και αντικαθίσταται από μια πραγματικά τεράστια οθόνη -30×40 εκατοστών- στην κεντρική κονσόλα. Από αυτή θα ελέγχονται τα πάντα, ενώ αν κρίνουμε από τις φωτογραφίες που δημοσιεύτηκαν καταρχήν στο Cochespias Intstagram και η οθόνη του πίνακα οργάνων θα είναι πιο ελεύθερη.

Από κει και πέρα οι σχεδιαστές της Mercedes θα μείνουν πιστοί στη λογική του μεγάλου καπό και των μικρών προβόλων, ενώ η βάση θα είναι το νέο πλαίσιο για τα πισωκίνητα μοντέλα που ονομάζεται MRA II. Η υιοθέτησή του συνδυάζεται και με την προσπάθεια των μηχανικών για αισθητή μείωση του βάρους με την εκτεταμένη χρήση αλουμινίου και ανθρακονημάτων και παρά την αύξηση των εξωτερικών διαστάσεων προκειμένου να εξασφαλιστούν ακόμα πιο άνετοι χώροι στο εσωτερικό.

[ngg src=”galleries” ids=”5205″ display=”basic_thumbnail” thumbnail_crop=”0″] 

Ένα άλλο ενδιαφέρον χαρακτηριστικό της νέας S-Class θα είναι μια νέου τύπου τετραδιεύθυνση με μεγαλύτερες γωνίες για τους πίσω τροχούς σε σχέση με τα υπάρχοντα συστήματα. Επίσης θα χρησιμοποιηθούν και αερόσακοι νέας γενιάς, μεταξύ των οποίων και μετωπικοί για τους πίσω επιβάτες.

Για τους κινητήρες το βέβαιο είναι πως όλοι θα έχουν κάποια ηλεκτρική υποβοήθηση, είτε ήπια υβριδική είτε plug-in υβριδική, σε συνδυασμό με ηλεκτρικό κύκλωμα 48 Volt. Επίσης, όπως ανέφερε ο επικεφαλής της Mercedes Ola Kallenius κορυφαίο σύνολο θα είναι και πάλι ο V12 της μάρκας. Όσο για την αυτόνομη οδήγηση η νέα S-Class θα περάσει στο επίπεδο 3, εφόσον υπάρξει και το κατάλληλο νομικό πλαίσιο.

Η νέα S-Class θα είναι διαθέσιμη στη στάνταρ και την επιμηκυμένη έκδοσή της καθώς και ως Maybach, ενώ θα καταργηθούν τόσο η κουπέ όσο και η κάμπριο.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αυτό είναι το καινούργιο Lancia Ypsilon!

Featured

Πόσο κοστίζει το νέο Honda CR-V στην Ελλάδα;

Honda

Αυτή είναι η ανανεωμένη Skoda Octavia

Featured

To νέο Ford Puma είναι ακόμα καλύτερο

Featured