Σύνδεση

Featured

Η EQS 680 SUV είναι η πρώτη ηλεκτρική Maybach

Πρεμιέρα στη Σαγκάη και για το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο της Maybach, που δεν είναι άλλο από την EQS 680 SUV. Το οποίο διαφοροποιείται οπτικά από τις στάνταρ EQS SUV χάρη στην πιο εμφατική μάσκα, τη διχρωμία του αμαξώματος, τις ζάντες των 22 ιντσών με την ειδική σχεδίαση αλλά και τα λογότυπα της Maybach στις πίσω κολώνες.

Για το σύστημα πρόωσης η Mercedes δεν αναφέρει πολλές λεπτομέρειες αλλά μόνο πως η συνδυαστική απόδοση για την περίπτωση της EQS 680 φτάνει τους 680 ίππους που εξασφαλίζουν στο βαρύ, πολυτελές τετρακίνητο SUV ένα 0-100 σε μόλις 4,4 δεύτερα.

Όσο για τη μπαταρία αναμένεται να είναι αυτή των 107,8 kWh που χρησιμοποιείται και στις άλλες εκδόσεις της EQS και εδώ θα εξασφαλίζει αυτονομία έως και 600 χιλιομέτρων.

Αντίθετα πολλές είναι οι λεπτομέρειες που ανακοινώνονται σε σχέση με την άνεση που απολαμβάνουν οι επιβάτες της. Για παράδειγμα στο πακέτο Chauffeur όταν τα πίσω καθίσματα, που φυσικά είναι κλιματιζόμενα και με δυνατότητα μασάζ, ανακλίνονται τα εμπρός μετακινούνται προκειμένου να εξασφαλίζεται η όσο το δυνατόν μεγαλύτερη άνεση όσων κάθονται πίσω.

Επίσης κάτω από τα πίσω καθίσματα υπάρχει ένα ειδικός αισθητήρας που καταγράφει στοιχεία και δεδομένα που χρησιμοποιούνται προκειμένου η ανάρτηση να ρυθμίζεται με τέτοιον τρόπο ώστε οι ανωμαλίες των δρόμων να φιλτράρονται πριν γίνουν αντιληπτές από τους επιβάτες.

Οι δύο πίσω επιβάτες έχουν στη διάθεσή τους από μια οθόνη 11,6 ιντσών, ενώ η οθόνη MBUX που εκτείνεται σε όλο το πλάτος του ταμπλό εδώ είναι στάνταρ. Όπως στάνταρ είναι και το ηχοσύστημα Burmester 4D με τα 15 ηχεία, οι θερμαινόμενες βάσεις για κούπε καφέ αλλά και τα φώτα με τα 253 LED στις πίσω κολώνες.

 Η Mercedes δεν έχει ανακοινώσει ακόμα τη τιμή της Maybach EQS 680 SUV, αλλά αναμένεται να κοστίζει περίπου 50% πιο ακριβά από την EQS 580 που στη χώρα μας ξεκινά από τις 168.900 ευρώ.

 

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured

Τα νέα αγωνιστικά του WRC δεν θα είναι υβριδικά!

Featured